19. helmikuuta 2010


Teen ihan tositosi nopeen postauksen, ei tällä ees oo aihetta muuta ku se et yks ilta kattelin kaikkii vanhoja kuvia ja halusin laittaa tähän ihan pari. Tuli jotenki kiva olo näitä katellessa, taitavat olla kesältä 2007.

Eka on muutama kuva musta ja Akusta ku lähettiin metsään vähän leikkimään jotain keskiaikaa. Se oli oikeesti siistii ja tehtiin sitä aina joskus noihin aikoihin. Rakennettiin joku laavuntyyppinen lakanasta ja puukepeistä sinne ja sit siellä oltiin ja syötiin raakoi makaroonei.




Sitten jotain muita kuvia noilta ajoilta. En ookkaan ehkä niin semmosen tyhmän näkönen ku mitä olin ajatellu tai muistanu. Vaikka siis no en tiiä en oo kovin hemaiseva näissä kuvissa kun on kaikkia metsäretkiä ja liikuntaa ja pukeutuminen ainaski yleensä sen mukaan ja muutenkin.


Sit haluun laittaa viel yhen kuvan mun riparilta jossa on aika paljon kaikkee jotain porukkaa sieltä. En ottanu riparilla paljon yhtään kuvia ja se harmittaa ihan hirveesti (sain tän mun nykyisen hyvän kameran vasta rippilahjaks tai siis ostin sen rippilahjarahoilla). Oon kyl saanu joiltakin muilta kuvia sitten, mutta se ei oo mulle ollenkaan sama asia, eikä niitäkään oo niin paljoo kertyny. Harmittaa hirveesti, mutta no koska katoin tässä yks päivä myös näitä mun vähäisiä riparikuvia niin laitan yhden niistä nyt tännekin sitten (eli siis kävin riparin kans kesänä 2007).

Ja no höh laitan sit vielä pari muutaki kuvaa riparista kun nyt löytyi jotakin. Kertoisin teille mieluusti enemmänki mun riparista mut en muista siitä paljon mitään muuta kun että se oli tärkeä ja ihana ja paras tietysti niinku kaikkien leirit aina, mut en oikeesti osaa kertoa siitä ihan hirveen paljon enempää. Paitsi että kävin sen Ryttylässä ja se oli luovan toiminnan ripari, jei.

[tässä ekassa kuvassa oon tossa ihan vasemmassa reunassa toi kellä on hiippahuppu ja FARKUT omg]


Että tää kai sit oli jotain mitä mun ripari oli. Tää vika kuva on vähän läppä ehkä, mutta no tehtiin kasa ja kattokaa sit vaikka taustaa, koska se on i h a n a, tää kuva on otettu siis meidän kuvispajasta jossa me aina joka päivä vähän taiteiltiin ja se oli joku ihanin paikka oikeesti - no kattokaa nyt!

Kiitos, mä ehkä jatkan huomenna jotain mun kuvakansioiden penkomista ja te saatte sit nähdä lisää mennyttä elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti