19. maaliskuuta 2010

Tän merkinnän aihe voisi olla ilonaiheita tai mielenpiristäjiä tai jotaki semmosta.

1. Narsissit, tässä vielä vähän nupullaan, jotka sain viime sunnuntaina pieniltä tytöitä kirkosta. Aluks olin ihan a p u a että mitä mä jollain kukkasilla teen mut sitten laitoin ne kuitenkin mun ikkunalaudalle ja ne on tuonut mulle ihan valtavasti iloa paistetta kaikkea oi. Keltaisia.


2. Tässä on semmosia kuvia ihan paljon jotka sisältyy mun ja Kathleenin eiliseen maalaussessioon kun se halus taas maalailla jotain. Plus päiväkirja ja ihananappi on nähtävissä tästä kuvasta myös.




3. Tänne väliin tällainen, tässä suurin ilonaihe on kai huone ja sitten tuo ihanaihana raitakissaotus jonka Mea lähetti, aaaa.


Lisää maalausjuttui, siis no, maalia.


4. HIHAT


Ja lisää tätä sarjaa, mä en nyt ajatellu tätä ihan loppuun kun aloin tekemään tätä merkintää niin kuvat on vähän väärissä paikoissa muttaku ei mun ollu tarkotus numeroida näitä mitenkään.



5. SÄNKY, tuo huiviverhojuttu tuolla päädyssä ja UUDET LAKANAT, vaikkei ne nyt tästä kamalan hyvin näykään. Aaaaa on niin kivanväristä ja anteeksi huono salamakuva, muttaku oli pimeää ja halusin kuvaan värejäki esim.



6. Rannekorut! Tarviiko muuta sanoa? Toi värikäsjuttu on Mealta kanssa oioioi niin KIITOS, sun paketin pitäisi myös sisältyä tähän luetteloon mut siitä ei ole kuvaa, se on itseasiassa kaulakoru mutta tänään toimi rannekoruna JA hyvin toimikin. Sit noi kaks muuta ostin kirpparilta tänään, maksoi punnan kappale eli aika kallista kirppiskamaa mutku aaaa.


Emmä nyt muuta, olen lapsenvahtina ja oon tehny paljon kouluhommia ja menen kattomaan Salkkareita ja rakastan värejä ja mun luo saa tulla kylään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti