22. maaliskuuta 2010

Vielä yksi juttu: SOMEONE HELP ME, en tiiä miten saan Facebookkiin menemään ilmotuksen aina uudesta blogimerkinnästä. Vaikka ei tää nyt ollu niin tärkeetä. Mutta oisi kiva silti tietää ja oon yrittäny ettiä mutta en vaan löydä miten sen saisi sinne niin siis niin. JA toinen vähän tärkeämpi juttu, jos joku osaa käyttää on käyttänt etc HTMLää niin miten saisin noi kommenttijutut takaisin jokaisen merkinnän perään? En siis välitä jos mun pitää vaikka aina liittää jokasen kirjotuksen perään ne kunhan ne vaan sais siihen, koska on tosi turhauttavaa kun ihmiset ei kommentoi siksi että ne ei uskalla tai jaksa mennä tonne sivujuttuun tai siis no en tiiä. Mutta siis oisi kiva saada normaali kommentointi takaisin. Jos sitä ei ole mahdollista saada, niin joku voisi kertoa osoitteen josta voi downloadata HIENOJA ulkoasuja eikä semmosia mauttomia ja jotka on sit tarkotettu bloggerille ja joissa on se kommenttijuttu. Oon nyt kattonu paljon sivustoa blogskins.com ja siellä on aivan ihania tosi monta ja ottasin niistä ainaski viis käyttöön ihan heti (ja tää on sitten suurimäärä koska oon aika valikoiva) muttaa kun niissä ei missään oo sitä kommentointijuttua. Mitenköhän sen saisi laitettua? Jos joku oikeesti tietää niin oisin tosi kiitollinen jos kertoisi JA voin vaikka maililla tai jollain lähettää tän mun HTML-koodin (ellei joku oo mua fiksumpi ja osaa kopsata sen ihan muutenki tästä sivustosta mutta siis joo) ja öö öö hihi lähetän kivan kirjeen postilla sille ja liitän siihen jotain iinesmäisen hmm outoa värikästä tunnelmaa. Tosin voin kyllä lähettää kirjeen jollekki muutenki jos joku osaa pyytää nätisti ja perustella vaikka.

(JA jos joku ei jaksa bongaa vasemmalta sivupalkista eikä USKALLA kommentoida julkiseen vieraskirjaan lolololololooool niin laitan mun mailiosoitteen tähän: emmesyys@gmail.com KIITOS)

Kuulen hyräilyä yläkerrasta. Se on kaunista ja mun tekis mieli nukahtaa jonkun syliin.

Oon aika random. Puheissani siis. Hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti