24. huhtikuuta 2010








halusin vaan jakaa nämä teidän kanssa

6 kommenttia:

  1. Hei pakko sanoa: aivan ihana blogi! Ja varsinkin kaikki nämä kuvat on tosikivoja. Millasella kameralla kuvaat ja omakuvissa käytätkö jalustaa vai onko joku toinen kuvaamassa?
    Jatka samaan malliin. :)

    VastaaPoista
  2. Cheyenne: Oi kiitos, kiva jos tykkäät! Mun kamera on Canon EOS 400D ja sitten ööää mun jalusta on Suomessa ja koululta en koskaan jaksa lainailla, mutta toisaalta ei mulla oo ketään kuvaamassakaan joten kaikki tasaiset pinnat ja laukku, maa, puut jne. toimii vähän mun jalustoina aina. Riippuu ihan siitä et missä olen ja miten löydän kameralle jonkun paikan, hihii.. :D

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia jälleen kerran, rakastan niin kuviasi. Joskus muistelen lukeneeni että kertoisit jotain kuvanmuokkauksestasi, mutten muista että olisit kertonu, vai onkohan multa mennyt ihan ohitse? linkitä vaikka jos olet kertonut tai kirjoita vaikka muutenkin joskus kuvauksestasi, se olisi hurjan kiinnostavaa:)

    VastaaPoista
  4. Oi, kiitos<3 En kyllä kamalasti muista selittäneeni kuvanmuokkausjuttuja täällä ja en nyt kauheesti yleensäkään mun kuvista paitsi että tyyliin että mitä niissä kuvissa on ja miksi ja siis pidänkö niistä vai en, mutta siis siitä itse kuvausprosessijutusta. Tai no siis en ainaskaan itse muista. Mutta no voin vaikkapa koulussa joku päivä ottaa muutaman screen shotin mun portfoliosta koska siinä on paljon selityksiä miten muokkaan mun kuvat ja sillain kuvia siitä ohjelmasta ja pala palalta sillain selitetty ja siis niin, joten se voisi ehkä selittää enemmän kun mun semmoiset tällaiset selitykset. :D Oi ihanaa että joku kysyy multa jotain ja haluaa että kirjoitan jostakin!! Kiitos!

    VastaaPoista