2. huhtikuuta 2010

Kattelin tossa jotain kaikkia vanhoja kuvakansioita ja tuli vastaan joitakin kuvia joita nyt sitten vain laitan tänne. Semmosia aikamoisen vanhoja kuvia. En tiiä miksi valitsin juuri nämä kyseiset kuvat tänne laitettaviksi, ne nyt vaan tuntui semmoisilta, ehkä. Aika monet niistä näyttää miltä oon näyttäny "vuosien varrella", haha, mutta no osa nyt vaan ON plus muutama halaussöpökuva äidin ja kanssa (toisessa niistä esiintyy myös Aku). Enemmän kuvista sitten aina kunkin kohdalla, voin myös pahoitella jo valmiiksi näiden kuvien aikamoisen huonoa laatua, ne on otettu mun pokkarikameralla koska mulla ei ollu vielä mun nykyistä kameraa, mutta no se nyt ei oo mikään syy, koska se kamera kyllä kykeni ottamaan ihan hyviä kuvia. Mä vaan en kyenny plus jos kykeninkin niin en osannut pitää niitä semmoisina koittaessani muokata niitä koneella. Joten. Nojoo. Ehkä kuvat sitten kertoo enemmän kun tuhat sanaa?

Tää eka on joku aikamoisen vanha, uskosin että seiskaluokalta, sen loppupuolelta. Näytin vähän eriltä. Paitsi musta tuntuu etten oo koskaan näyttäny tältä kun miltä tässä kuvassa näytän.


Thihihi tää laatu, aw. Oon kauniisti osannu _muokkaa_ kuvia = blurrata taustaa. Kaikki tykkää. Mutta siis nojoo, aaa toi vaate sillonku se ei ollu vielä kutistunu ja menny rikki. Ja pitkät hiukset. Paljon hipimpää. Onneksi kasvatan mun hiuksia koko ajan. En malta odottaa että ne kasvaa. Tää kuva on kasiluokan loppusyksyltä (alkusyksyn kuvat jätin tahallaan pois koska voin sanoa et en oo nähny kovin montaa ihmistä joka ois pukeutunu niin rumasti ku minä sillon).


Tässä on minä ja äiti, varmaan kasiluokan syksy kans. Anteeksi että näytän marsulta, mutta äiti on ihana.


Tämä on kasiluokan joulu eli siis öö joulu 2006 varmaankin. Näytän taas vähän hassulta, mutta meinasin oikeasti tippua sohvalta koko ajan.


Tää on ihan söpö kuva. Joskus kävelin koulusta kotiin ja otin kuvia sitten. Tämän täytyy olla kans kasiluokalta koska olin juuri leikannut mun hiukset lyhyiksi.



En tiiä miksi halusin laittaa tämän kuvan. Näytän jotenkin hassulta. The Rain -paita ja hame. Siis mitä? Ei siinä kai öö. Mitään.


Moi aloin sitten leikkiä tositaidekuvaajaa. Ja sain uudet talvikengät. Ne oliki ihanat. Tai on.


Tää oli joku kasiluokan valokuvaustehtävä, vasemmalta: haluaisin olla, olen, en haluaisi olla. ANTEEKSI LAATU.


Tää kuva taitaa kertoa musta vieläkin ihan paljon.


Lisäksi voin kertoa että mulla menee hyvin nyt, olen onnellinen, olen paikassa jossa musta välitetään ja mua rakastetaan. Aletaan kattomaan leffaa nyt niin lopettelen dataamisen enkä kerro enempää. Mutta silti. Ihanaa olla täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti