10. huhtikuuta 2010

Nyt näitä pystyy taas kommentoimaan. Laitoin tällaisen perus bloggerin ulkoasun nyt sitten loppujen lopuksi. Itse asiassa tää ulkoasu oli se mikä mulla oli kun aloitin kirjoittamaan tätä blogia. Silloin en tykännyt siitä. Nyt mä oikeestaan tykkään. Ehkä vielä joskus löydän jonkun ihanan ja persoonallisen ulkoasun joka toimii kaikin puolin. Tällä hetkellä tämä on kuitenkin jotain semmoista minkä kanssa olen tyytyväinen, toivottavasti tekin. On kuitenkin varmaan ihan toimivinta että ihmiset pystyy kommentoimaan mulle jokaisen merkinnän jälkeen ja helpommin. Ja ilmoittautumaan bloggerinkin kautta lukijoiksi. Lisäsin myös tuonne alas sen widgetin että lukijaksi voi nyt merkitä itsensä myös bloglovinin kautta.

Toivotaan etten itse kyllästy tähän ulkoasuun niin nopeasti kuin mulla on tapana. Pidän siitä, mutta tavallaan mua ärsyttää se jo nyt. Haluaisin personalisoida sitä vähän, mutta olen niin toivoton ja heikkohermoinen HTML:n kanssa etten kuitenkaan saisi mitään aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti