27. huhtikuuta 2010

Oi ilostuin paljosti KAKSI UUTTA LUKIJAA sitten iltapäivän ja Suvilta ihana maili oiiii ja kirkkoillalla tai siis ihan kohta ja kaikkee muutenkin niin. Pidän vaatteistani tällähetkellä paljosti ja minulla on tummanlilaa kynsilakkaa ja keltainen lastenlaastari vasemman käden peukalossa koska sen sormen lakkaus ei vain onnistunut ja vaihdoin kyllä vähän vaatteita erilaisiksi mutta laitan tähän silti kuvan miltä näytin ja melkein näytän vieläkin.

ps tiedänettä kuva on hienonlaatuinenkaikkeeniin mutta älkää välittäkö. nyt on kiire niin en kerkiä kirjoittamaan kunnolla. PAITSIETTÄ sain ehdotuksen tehdä selittää kertoa jotain kuvanmuokkauksestani ja vähänkö ilostuin kun joku halus että kerron jostakin joten ehkä sitten vaikka screenshoteilla (jotka otan mun portfoliosta) kerron sitten kun vaan saan koulussa otettuu niitä screenshottei. olen vähän laiska. mutta silti. niin siistiä! mulle saa kertoo lisääkin juttuja mistä haluutte kuulla siis jos semmosia on!


4 kommenttia:

  1. Sain viime viikonlopuksi tämän blogin lukemisesta kovasti iloa! :) Olen itse syksyn brittilähettiläs EF:ltä ja tätä on ollut paitsi mielenkiintoista, myös tosi kivaa lukea ja tykkään kovasti, en osaa selittää paremmin mutta aivan ihana blogi jossa on tunteetkin mukana eikä vain pelkkää "hei, kävin Lontoossa" tms. Ja oikeasti aivan ihanan paljon tekstiä ja nättejä kuvia ja kaikkea!

    (Itse jännittelen kun oli taas soitettu EF:ltä, vaikka perhetiedot oon jo saanut. Hui. Soitettiinko sulle mistään tietystä aiheesta näihin aikoihin?)

    Aion toki lukea jatkossakin ja oi voi, minä pidän <3 Ja toivon että itsellenikin tulee vielä paljon kirjoitettavaa!

    VastaaPoista
  2. Hei! Ja oi kiitos ihanasta palautteesta, tosi ihanaa jos jollekin on jotain iloa tästä mun blogista ja tulee aina jotenkin tosi hyvä olo kun joku kertoo lukevansa, ehkä muutkin kun vaikkapa mun perheenjäsenet tai jotain. ((:

    Mihin päin Brittejä oot lähdössä? Ja millanen perhe sulla tulee olemaan? Jos et haluu tässä alkaa julkisesti selittelemään niin mulle saa aina lähettää mailia (emmesyys@gmail.com) ja siis saa kyselläkin kaikkea jos on jotain kysyttävää ja siis niin, vastaan tositosi mielelläni! ((:

    En muista et mulle nyt tässä jossain vaiheessa ois välttämättä mistään soitettu. Soitettiin siis perhetiedoista ainaski ja no sitten en oikeesti muista et mistä muusta vai soitettiinko, mieli on ihan tyhjä tältä osalta. :D Mut se saattaa olla jotain niiden perus asiaa et joku juttu pitä varmistaa, oot kirjottanu hakupapereihin jotain sillain et ne kysyy saako ne lisätä siihen jotain että se on helpommin oikein ymmärrettävissä ettei vaan tuu väärinkäsityksi tms tms tms jne. Joo en tiedä. :D

    Ihan mielenkiinnosta myös kyselenvielä että miten paljon osaat englantii? Siis sillain ootko rohkea puhumaan englantia ja ja kaikkea (voin kertoo et mä en osannu englantii paljon yhtään ku tulin tänne)? Ja miltä muutenki tuntuu lähteä? Ja ää kaikkea. :D Siis vastaa jos haluat ja muista et saa mailata kanssa.

    Mulla on tapana tehdä tällasia hehtaarinpitusia vastauksia aina hupsis mut no toivottavasti ei haittaa. Ei siis mitään vastauspakkoa ole. Ja kiitos viestistäsi vielä!

    PS: jos oot tulossa asumaan johonkin mua suht lähelle ehkäpä niin luultavasti muutan tänne syksyllä joten sitten on mahdollisuustavatakin jos haluu ((:

    VastaaPoista
  3. Oon tosiaan lähdössä näillä näkymin Mansfieldiin Jackie and John Wilsonille, lapset muuttaneet pois kotoa ja mun kanssani sinne on tulossa norjalainen tyttö. Vaikuttaa tosi kivalta perheeltä, on olleet monta kertaa aikaisemminkin hosteina.

    Eiköhän se juttu selviä kun soittelen EF:lle vielä, mulla on vain kovasti tapana hätäillä kun tää juttu kuitenkin on tärkeä etc :)

    No en tiedä kuinka confident oon englantini kanssa, mutta opiskelen tosiaan IB'llä että sitä on tullut sinänsä käytettyä aika paljon, mutta en silti oo mitenkään ihmeellinen puhuja. Uskallan kyllä mennä puhumaan ihmisille enkä pidä itteeni erityisen toivottomana, mutta välillä vähän jotenkin vaikeuksia korostuksessa tms... Miten sulla sujui enkku ennen kuin lähdit sinne? :)

    Laittelen tosiaan meiliäkin kunhan vapaudun täältä koulusta ja sillai, mulla olis niin tuhannen paljon kysymyksiä! Vaikka aika moneen oonkin saanut jo täältä sun blogistakin vähän vastausta, kiitos siitä :)

    VastaaPoista
  4. Aaa no sulla vaikuttaa sitten kummiskin olevan ihan hyvä tilanne sun kielitaidon kanssa toisin kuin mulla oli. Koska siis no olin kyllä opiskellu englantia ihan sillain normaalisti 3. luokalta saakka mutta olin siinä vaan totaalisen huono ja siis en päässy lukiossa edes enkunkursseista läpi paitsi että no sitten kyllä uusinnoissa säälillä mutta siis niin. Joten en osannut mitään yhtään kun tulin tänne ja aluksi oli siksi tosi kamalaa. Nyt onneksi pystyypuhumaan jo hyvin ja kaikkea, mutta siis joo, ei ollut oikeesti ihan kamalan helppoa mulle siis. Mutta se syy miksi lähdinkin juuri Englantiin oli se että oppisin kieltä. ((: ja olen tosiaan oppinut!!

    VastaaPoista