23. huhtikuuta 2010

Oon ihan säälittävä. Kävin tänään ennen koulua Kingswoodissa ostamassa esim. hiuslakkaa ja sitten kun kävelin Wilkinsonille niin siinä oli semmoinen mies joka jutteli ohikulkijoille ja jakoi jotain lappusia. Se sitten tuli juttelemaan mulle ja häkellyin ja sanoin etten puhu englantia kovin hyvin ja se mies repesi ja sanoi että sanoin juuri aivan täydellisellä englannilla lauseen, sain käsityksen ettei se ees ois tietänyt että olen ulkomailta, haha. Se ei meinannut uskoa mua ja sanoin että no en ainaskaan ymmärrä kunnolla vaikka puhuisinkin ja se ei meinannut vieläkään uskoa. Sitten se kysyi mistä oon kotoisin ja sanoin että Suomesta ja kerroin et kyllä oon asunu täällä kuitenkin 8 kuukautta. Sitten se antoi mulle sen lappusen ja toivotteli hyvät päivänjatkot. Ei koko jutussa ollut mitään ihmeellistä, mutta mun mielestä se oli tavattoman hauskaa. Ihan vaan siksi että joku luuli että oon paikallinen ja siksi että edelleen jaksan turvautua tohon enpuhuenglantiikovinhyvin-juttuun, vaikka puhun englantia ihan kovin hyvin. Tuli hyvä mieli kun joku kehui mun puhetta.
Ja no puheen kehumisesta puheenollen eilen oli aika kiva kuvistunti loppujen lopuksi. Ms. Nash jutteli mun kanssa ja puhuttiin ihan randomeitakin asioita ja se sanoi että kun se oli tuon kahden viikon loman näkemättä mua niin se huomaa ihan älyttömän suuren kehityksen mun puheessa. Niin siistiä!
Eilen koulun jälkeen lähdin sitten Kimin ja Emman luokse. Oli ihana ilta. Teenjuomista, juttelua, telkkaria, seinienmaalaamista, olemista. Viihdyn niiden luona tosi hyvin. Illalla kävellessäni sieltä kotiin sekä kotona ollessani juttelin Rosan kanssa vähän liiankin pitkään puhelimessa. Oli niin ihana ihana IHANA puhua ja odota nyt hirveesti että Rosa tulee tänne ens viikolla. Saadaan olla koko viikonloppu + maanantai kahdestaan meillä, ihan unelma. Sunnuntaina mennään Pippan synttäreille, luvassa ehkä myös puhumistapuhumistapuhumista sieneilyy hippeilyy valokuvausta ja no vähän kaikkea. Oi että. OI ETTÄ.
Iloitsen joka päivä myös näistä mun punaisista hiuksista. Tuntuu ihanalta olla. Viikonloppuna aion olla ahkera.
PS: Selvisikin että mun blogin kommentoinnissa on ollut jotain vikaa vaikka luulin et se ois toiminu, onneksi Laura sanoi asiasta mulle ja nyt se siis toimii. (tää oli myös pieni vinkki että esim. kommentteja saa lähettää ilostun niistä kiitos)

3 kommenttia:

  1. Ahh, mietinkin miksen saanut kommentoitua punahiuksistasi edelliseen merkintään! Ovat nimittäin ihan superihanat, niin kun punaset hiukset nyt tuppaa vaan olemaan :-DD

    VastaaPoista
  2. mä oon nähnyt ton leffan ja se on I-H-A-N-A katottiin se Arvon kanssa ja molemmat vaan pidäteltiin itkua hui.

    sydämellä ja siunauksin
    Sanna Sieni porista.

    VastaaPoista
  3. Rika: hihi kiitos, minäki tykkään. aluks olin ihan jee että punaiset hiukset onneksi haalistuu nopeesti mutta nyt oon ihan että eieieiei punaiset pitää olla :DD

    Sanna: se on. mun pitää kattoa se uudelleen vaikka rosan kanssa kun se tulee tänne viikonloppuna. jotain vaan niin ihanaa tunnetta kaikkea siinä elokuvassa<3

    VastaaPoista