3. huhtikuuta 2010


Tämän päivän suurin juttu oli KENKIEN MAALAAMINEN ja Salkkarit. Ja Sugar Puffsit ja teen juominen ja hmm no löhööminen. Ja suuri suklaamuna. Mutta ne kengät.

Ostin torstaina kirpparilta valkoiset tennarit. Ne maksoi 4£ mikä sinällään on aika paljon kirpparitennareista MUTTA ne oli täysin käyttämättömän näköiset ja vähän eri näköiset sillain kun tennarit yleensä, mutta silti aika perus. Aluks en meinannu ees koittaa niitä, koska ne oli kokoa 8 eli numeron liian suuret mulle, mutta koitin sitten ja totesin ettei ne ollu yhtään niin isot kun miltä ne näytti ja päätin ostaa ne vaikka yleensä en osta suurennäköisiä kenkiä koska pelkään että mun jalat sitten näyttää suurilta.

Aluksi mulla oli tarkoituksena käyttää niitä ihan sillain tuollaisina valkoisina. Ne onkin atm mun ainoat kengät joissa ei ole reikää tai reikiä. Eli niitä oisi ihan suht mukava käyttää sadesäällä, tai no niin mukava kun tennareita yleensä on. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että koska yhdet mun lempparikengät on Rosalta saadut valkoiset tennarit joissa on vaaleankeltaisia raitoja, niin en käyttäisi paljoakaan valkoisia (ja epäkuluneita) tennareita, olkoonkin että ne olisi ehjät mitä ei voi sanoa noista mun vanhoista tennareista. Joten PÄÄTIN MAALATA NE. Emmalla oli ihanan paljon erilaisia maaleja, samanlaisia kuin mulla itselläni tuolla toisessa talossa siis Englannissa (ja olin tyhmä kun jätin ne sinne täksi lomaksi), ja tulin siihen tulokseen että voin lainata niitä, koska oon käyttäny niitä ennenkin kun ollaan Emman kanssa yhdessä maalattu. Joten käytin muutamia tunteja noiden tennareiden maalaamiseen ja niistä tuli AIKAMOISET. Voin sanoa että ne näyttää (etenkin näissä kuvissa, pakko vähän puolustella) sotkuisilta ja kamalilta, mut ne on aika paljon jotain semmosta mitä hainkin. Oisin kyl tarvinnu vähän karkeempia siveltimiä ja meni hermot kun loppu keltanen väri (koska sitä ei alun perin oikeestaan ollukkaan) ja muutenkin en jaksanu sit lopussa enää keskittyä ihan tarpeeks. Mutta oon ihan suhteellisen tyytyväinen kuitenkin. Nyt vaan odottelen et ne kuivuu kunnolla ja pääsen käyttämään niitä. Maalien pitäis kestää ainaski ihan semihyvin vettä, koska oon samanmoisilla maaleilla sotkenu yhden paitani ja se maali ei lähde ainaskaan ees monessa pesussa. Eikä mua haittaa vaikka noi maalit vähän tuhriintuisi, se vois näyttää jopa ihan kivalta.

Joten. Laitan muutaman kuvan, enjoy!

Eka kuva on BEFORE:



AFTER:








Ne EI oikeesti oo ihan noin kamalat miltä kuvissa näyttää - eikä noin sotkuiset. Vähän feilasin kyl ku en suunnitellu etukäteen ollenkaan noita, mutta no varmasti tulee ainaski käytettyä paljon! Oioi ootan niin paljon et pääsen käyttämään noita. Sitten ku ne ei enää ole noin uutuudenkiiltävät niin toi sotkusuus ei enää haittaa varmaan yhtään niin paljoo. Oon kyllä ihan tyytyväinen. Iloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti