21. huhtikuuta 2010


Tittidii, halusin vain kertoa että mun hiuksista tuli punaiset. Vähän kyl vahingossa oikeesti. Tai siis ostin aika punaisen värin (ei se kyl ihan kirkkaanpunanen ollu) ja ajattelin että no minun tummanruskeista hiuksistani se värjää kivasti tummanpunaruskeat. Mutta no okei huomasin ittekin että mun hiukset ei ole ihan niin TUMMANruskeat enää, viimeksi värjäsin ne joululomalla. Ja muutenki. Olin ihan kauhuissani kun tajusin että nämä on kirkkaanpunaiset. Ei sillä, mä kyllä tykkään ja ihan tosiaan tykkäänki, mutta musta on tullu ihan tyhmä ja pelottaa mennä kouluun kun en jaksa kuunnella ihmisten kommentteja.

Ostin tänään leffan My Sister's Keeper ja katoin sen jo puolväliin ja se vaikuttaa ihan älyttömän hyvältä. Näin siitä jonkun toisen leffan alussa trailerin ja ajattelin heti et ton haluun nähdä. Ja tänään se tuli vastaan Sainsbury'silla joten ostin sen. Se on ollu ihana ja vaikea ja puhutteleva ja kaunis tähän mennessä. Ihana kattoa leffaa kun ei oikeesti tiedä miten lopussa käy, välttämättä. Tai miten.

Se on tehty kauniisti, traileri nyt on traileri eikä kerro elokuvasta oikein mitään ja sekottaa juonenkäänteet ja ja ja mutta silti. Näette edes vähän.

Madel oli tänään X-Factoryn koelauluissa ja pääsi jatkoon. YLLÄRI (eli siis ei).

Eilen sain tietoon näiden tulevan vaihto-oppilaan joka siis muuttaa tänne ensi syksynä (Luojan kiitos nää ei oo laittamassa kahta oppilasta siihen pieneen huoneeseen hyi hyihyi) ja etein sen Facebookista, se on Norjasta. Kirjottelin sille viestiä ja lähettelin vähän kuvia tästä talosta ja lapsista ja se vaikuttaa kyllä mukavalta. Tiiän miten ihanaa se on saada etukäteen jotain tietoja, ja sitä paitsi musta on kiva kirjotella, joten aattelin sitten. Koska muistan kun en tienny ees miltä nää näyttää etukäteen, oli sillon tosi ärsyttävää ja olin ihan pettyny kun mun kirjeeseen ei vastattu jne. TIEDÄN MILTÄ SE TUNTUU, joten tiedän että teen kivasti ja musta se on kivaa.

Ilta-aurinko paistaa mun silmiin.

ps anteeksi lihananana peilikuva

3 kommenttia:

  1. minunkin hiukset on punaiset taas,tai no punaruskeat :--)
    viihdyn siinä värissä parhaiten,
    sais vaan pysyä kauemmin.

    My Sister's Keeper on ihana kirjana !
    mulla on se ja oi muutenkin jodi picoultin kirjat on ihan parhaita. ♥
    haluaisin kauheesti nähä sen myös leffana.

    ja ihana juttu tuo että oot vähän kertonu sille uudelle tyypille juttuja ja laittanut kuvia !
    tuntuu varmasti paljon helpommalta mennä vieraiden ihmisten luokse/vieraaseen paikkaan kun tietää edes jotain (=

    t.mea

    VastaaPoista
  2. mea: mä viihdyin tosi hyvin tummanruskeassa mutta nyt oon ihan jeejee ollut jo kahtena aamuna kun oon kattonu peiliin ja on niin ihanaa kun on punaset hiukset, oi. ilahduttaa! ja sitäpaitsi on helpompi pukeutua koska on paljon enemmän väriä paljon helpommin vaatteissa tai no siis minussa kokonaisuudessaan kun on punaiset hiukset, hihi.

    mä en ole lukenut sitä my sister's keeper -kirjaa mutta toi elokuva oli tosiaan aivan ihana, se sai mut itkemään jopa ja voin sanoa että se oli toinen kerta koko elämäni aikana kun joku elokuva semmoisen reaktion aiheuttaa. oi että, pitää kattoo se uudelleen vielä, mutta ei heti perään jaksa vaikka oonki semmonen että katon leffat miljoona kertaa ja putkeen ja kaikkea.

    VastaaPoista