7. kesäkuuta 2010

änään oli ihan kiva päivä. Tänään oli jumitusta, Post Office, tunnelmia, eilisen mietteiden miettimistä ja pipopäivä. Pipopäivä pitkästä aikaa, satoi vettä, mä en tienny että punaisiin hiuksiin sopii oranssi pipo. Ihan hyvin.

En koskaan jaksa postata jos mulla ei ole kuvia. Nyt on kuvia ja nyt on myös video. Ensin kuvia. On pipopeacekaulakorupäivätunnelmakuva sekä pari kuvaa semmoisesta Kathleenin ihan ylisiististä pelistä sekä Kathleenin muodonmuutosesityksestä ("mä pukeudun nyt iinekseks" - pitäisikö mun itkeä vai nauraa? taidan valita jälkimmäisen).




Tämä video olikin mulle jotenkin paljon ja on ja kun katson sitä tunnen paljon jotain semmoista mitä en uskoisikaan ja osaisi kuvitella. Nauhoitus, särisevyys, minuus. Halusin jakaa sen teidänkin kanssa. (en oikeasti näytä tuolta)


4 kommenttia:

  1. ihanaia kuvia ihana video ja ihana sinä.

    VastaaPoista
  2. runa: itse olet ihana, kiitos<3

    anonyymi: kuka sinä olet? sanoisin että sinäkin olet ihana.

    VastaaPoista
  3. Toi video oli tosi siisti, jotenki jännän uhkaava tunnelma siin alussa, ihan ku jostai kauhuleffast (vaikken tiiä haitko sitä mut...) Cool anyways : D

    Oon ihan random ja menos ite vaihtariks, USA:n tosin, mut kuiteski, sitä kaut eksyin tänne sun blogiin... En oo jaksanu kommata ennen, vaik oonki lukenu, ku ei oo keksiny mitään sanottavaa x)

    VastaaPoista