14. kesäkuuta 2010

Olen koulussa. En halua sanoa että mulla on tylsää, koska ei mulla oikeastaan ole. Vaikken tee paljon mitään niin nautin olostani täällä. Annoin liiman kuivua kämmeniini jotta nyt saan repiä sitä irti iholta. Yksi maailman kivoimmista asioista. Tuntuu valmiimmalta kuin aamulla.

Muokkasin myös muutamia viikonlopun kuvia. Tai siis. Lauantain kuvia ne on kaikki.














PS:
Ja kun nyt oli viime postauksessa vähän puhetta vanhoista kuvista niin löytyipä tällainenkin. Eli siis terkuinminä joku ehkä noin 9v??



6 kommenttia:

  1. Ihanaa, mä luulin olevani ainoo, kuka sotkee tota liimaa käsiinsä, antaa kuivua ja repii sitten pois. Oikeesti se on tosi kivaa ja joskus jopa rentouttavaa! :D

    Ihana kuva tuo kahdeksannes (?) ylhäältä katsottuna, missä tui pikkutyttö askartelee. Siinä on kiva fiilis :)

    VastaaPoista
  2. Sucklaa: ihanaa ku jaksat kommentoida mulle usein! ((: kiitos, piristävää. mutta siis joo, mä aina sillon kun tota liimaa vaan saan käsiini niin sotken sitä kyllä ja sitten revin pois, aaaaa se tunne on <3<3<3

    ja hihi, se tyttö on siis kathleen, se on ihana kun se jaksaa keskittyä aina.

    VastaaPoista
  3. Kuvasi ovat mahtavia! Mitä kameraa käytät ja mikä kuvanmuokkausohjelma sinulla on käytössä? :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos! Mun kamera on Canon EOS 400D ja muokkaan PhotoFiltrellä joka on ladattavissa netistä ihan ilmaseks...

    VastaaPoista
  5. Hei millanen tuo PhotoFilther on? Tällä meidän kotikoneella espoossa ei ole mitään muokkausohjelmaa ja oisi kiva edes vähän pystyä muokkailemaan... :) ihania kuvia jälleen kerran<3

    VastaaPoista
  6. Laura: PhotoFiltre on aika basic ja semmoinen helppo, sen saa ilmaiseksi ladattua vaikkapa täältä: http://photofiltre.en.softonic.com/

    VastaaPoista