5. elokuuta 2010

En suinkaan ole kuollut enkä lakannut kirjoittamasta blogia. Olen vain ollut kiireinen.
[I haven't died or stopped writing my blog. I've just been busy.]

Tällä hetkellä elämä tuntuisi kauniilta jos saisin siihen taustamusiikin.
[At the moment the life would feel so beautiful if it had music playing in the background.]

Jokin elämässä on muuttunut. Olen löytänyt Jeesuksen uudelleen.
[Something has changed in my life. I've found Jesus again.]

--

Olen tavannut ystäviä. Olin viikon Ryttylässä. Olen tavannut lisää ystäviä. Mutta kuten sanottua, tärkein heistä on Jeesus.

I've met some friends. I spent a week in Ryttylä. I've met more friends. But like I said the most important of them is Jesus.

Olen päättänyt tulevaisuudestani, ainaskin ensi vuodesta. Se tuntuu parhaalta. Odotan tällä hetkellä eniten sitä että pääsen sisäoppilaitokseen keskelle peltoa kautta ei-mitään, pääsen eroon vähän tästä ja ehkä löytämään, toivon.

I've made a decision about my future, at least about next year. It feels best. At the moment I'm waiting for most that I'll go to a boarding school which is middle of nothing, I'll get rid of all this and I'll probably find a lot, hope so.

Mulla on ikävä mutta musta tuntuu ihan siltä että elämän suunta alkaa löytyä. Taustalla soi selloja.

I miss so much but I feel like the direction of my life will take a shape slowly. Cellos are playing in the background (with a piano).


--

Ryttylä on mulle todella tärkeä paikka. Meillä oli ihanin tekstiilitaidepaja kellarissa. Siellä haisi sipuli.

Ryttylä is really important place to me. We had the most lovely textile art workshop in the cellar. It was smelling onion in there.

[nämä kuvat pöllin Hildalta, Pilviltä sekä Seklin kuvapankista, koska olin itse HYVIN HYVIN laiska ottamaan kuvia leirin aikana -- this pictures i stole from Hilda, Pilvi and SEKL because i was REALLY REALLY lazy to take pictures during the camp]

First some pictures from our workshop:







Hilda and me [Hilda's making "Ismo Kirahvi" and I'm just taking pictures with her camera. I'm really happy Hilda came to the camp, last time we met 3 years ago which was as well the first time we met. ]


Olen tavannut monia ihmisiä. Tässä heistä muutama.

I've met many people. Here are few of them.

Suvi

Laura


Päivi & Heli (in this picture me and my mom as well)


Milla (who I met in the camp and today in Helsinki)


Joskus täytyy tunnelmoida myös (kuvat Ryttylästä kellariompeluluokan ikkunasta sekä Helsingistä Kaisaniemen puistosta tai no aikalailla sen rajamailta).



[köyhä kuvakesä]

3 kommenttia:

  1. Oi, vähänkö mukavaisennäköinen blogi! Paljon kivoja kuvia ja kirjoitatkin hauskasti.

    "Tällä hetkellä elämä tuntuisi kauniilta jos saisin siihen taustamusiikin." << Minusta tuntuu niin tuolta yleensä. Onneksi mp3-soittimet on keksitty - niillä elämään saa taustamusiikin edes hetkeksi. Mutta joo. Piristyin kun luin tätä, voisin jopa linkittää omaani. :)

    VastaaPoista
  2. Umaturhake: Oi, kiitos! Tuli ihan tositosi hyvä mieli kommentistasi ja piristit aamuani (niin no, päivääni.....) huomattavan paljon. Minä käyn vastavierailulla sinun blogissa.

    VastaaPoista
  3. Uii olet jotenkin tosi söpö ja niin...hyvällä tavalla erilainen, vaatteiden suhteen :) ja muutenkin. OLET IHANA! :D

    VastaaPoista