10. elokuuta 2010

Okei, eli siis mulle on nyt ehdotettu kaikkia eri juttuja mitä voisin tehdä toteuttaa jossakin merkinnässä kun siis itse kysyin semmoisia juttuja varten. Olen saanut siihen merkintään jopa yhdeksän kommenttia mikä on tosi siistiä ja kivaa ja kaikkea eli kiitos! (yhdeksän kommenttia on minulle paljon ja olen ilahtunut jokaisesta) Päätin tehdä listan siitä mitä on ehdoteltu eli:

1. Suosikkivaatteet / muutama lemppari asukokonaisuus
2. Iineksen päivä kuvina
3. xxx asiaa minusta
4. Tyyli- / hiustyylihistoriakatsaus
5. Vaatekaapin sisältöä
6. Rakkauspaikkoja tai -tavaroita tai -maisemia / -näköaloja
7. Lemppariasioita kuvattuna + niistä kertomista
8. Kuvia plus kertomista jännistä pienistä yksityiskohdista jotka tekevät päivästäni helmen sattuessa kohdalle
9. Lemppariasia-aakkoset
10. Kun puhun videolla jotakin (lainatkaa mulle videokamera ja peittäkää korvat kun puhun oivoivoivoivoi ja silmät kun olen oivoivoivoi vielä enemmän)
11. Minun huoneen tekstiilit
12. Kuvia ja tarinoita kuvista ja tauluista joita minulla on seinällä
13. Rakkauspaidat

En osaa vielä sanoa minkä näistä toteutan, mutta mun tekisin mieli toteuttaa oikeastaan kaikki. On niin ihanaa kun ihmiset on kommentoineet ja sitten niin oi niin. En lupaa vielä toistaiseksi toteuttaa mitään mutta en lupaa olla toteuttamattakaan (logiikka??). Toteutan siinä järjestyksessä semmoisia miltä aina tuntuu tai siis että mitkä tuntuu kivalta. Voin tehdä sivupalkkiin (itseäni varten) näistä listan ja ottaa pois sitä mukaa kun olen toteuttanut, JOO!

Kiitos kaikille jotka ehdotti jotain ja kyllä vieläki oikeesti saa ehdottaa jos haluaa mutta siis niin joo niin, pitääkattoa. Olen iloinen kun ihmisiä ainaskin vähän vaikuttaa kiinnostavan minun pienen jutut. Olette ihania! ♥

1 kommentti:

  1. minäkin yritin miettiä mutta en keksinyt, onneksi muut on noin hyviä. toteuta noita, oottelen innolla. :)
    semmonen ois kiva (entiedä onko tämä nyt vähän tyhmä) että 4 kuvaa sinun kuvia, sinun ottamia tai semmoisia missä olet sinä myös, yksi jokaiselta vuodenajalta semmoiset mitkä on sulle rakkaita. siis öö semmoinen "paras talvipäivä", "paras kevätpäivä" ... vaikka ei nyt tarvitse olla paras mutta ainakin siitä on ihana rakas kuva joten! :) selitän taas.

    VastaaPoista