3. lokakuuta 2010

Olin jo pitkään katsonut kun kaikkien blogeihin ilmestyy näitä.
Vihdoin tämä tuotiin eteenpäin myös minulle.
Kiitos Mea !

Kirjoita itsesäsi 7 faktaa
ja palkitse sen jälkeen 7.

Faktat:
1. Pelkään suunnattoman paljon perhosia ja joudun pakokauhun valtaan mikäli joudun liian lähelle kyseisiä otuksia, etenkin jos joudun samaan tilaan niiden kanssa. 

2. Opiskelen musiikkiteatteria ja Raamattua Suomen Ev. Lut. Kansanlähetysopistossa, vaikken olekaan varma onko musiikkiteatteri (tanssi, laulu tai näytteleminen) se asia mikä on eniten minua. 

3. En tiedä missä kotini olisi, sillä se on aina siellä missä olen mutta myös aina siellä missä en ole. 

4. Rakastan niin paljon niin monia asioita että meinaan välillä melkein pakahtua. Usein rakkaudenkohteita ovat ihmiset, luonto, täydelliset pienet yllätykset, värit, valo, tuoksut, äänet, onnistumiset ja hetket. 

5. Jeesus on tärkein asia elämässäni. 

6. Kun minulta kysytään onko minulla siskoja ja veljiä, kerron aina että minulla on pikkuveli Aku 15v, pikkusisko Mila 4kk sekä kaksoissisko Rosa. 

7. Kun kävelen, en ole koskaan yksin vaan käyn keskusteluja eri ihmisten kanssa, etenkin semmoisten joita kaipaan. Usein keskustelut ovat siis englanniksi. 

Ja anteeksi, en anna tätä eteenpäin kenellekään, koska olen ihan huono tällasissa ja en jaksa miettiä ja ettiä kenellä on jo ollut tämä ja muutenkin. Kiitos. 

4 kommenttia:

  1. Oho, sä kirjotit suomeksi pitkästä aikaa! :D

    VastaaPoista
  2. hihii, niimpäs kirjoitinkin! koska koko juttu oli annettu suomeksi niin sitten kirjoitinkin suomeksi. ja toisaalta: voihan sitä aina kirjoittaa sillä kielellä miltä tuntuu. ((:

    VastaaPoista
  3. Blogiasi on ihana lukea, sekä suomeksi että englanniksi ja myönnän että minuu rupesi itkettään tuo 5. kohta. Jotenkin vaan. (itken tosi harvoin)
    Ja tuokin oli hieno että koti on siellä missä olet ja ei aina sielläkään. Olet ihana.

    VastaaPoista
  4. Romppu: Itsepäs olet ihana. Miksi rupesi itkettämään? Ja kiitos kommentistasi ♥

    VastaaPoista