6. marraskuuta 2010

A A M U J A 

Päätin kertoa teille aamuista joita olen kokenut lokakuussa

Minulla oli omena. Se putosi vaikka vartioin sitä joka päivä ohi kulkiessani.   


Se aamu oli hyvin sumuinen. Silloin ei nähnyt kirjastosta kappeliin.


Ja silloin tuo puu näytti yksinäiseltä vaikka oikeasti hän ei ole. 


Toisena aamuna maailma paloi ikkunani takana.



Kultainen maailma. 


Aamu valkeni myös Helsingissä. Aikaisemmin kuin kuuluu. Jumala heräsi minun kanssani.


Iltakin tuli, välillä Helsinki-Ryttylä. 
Olen taas kokenut ihmeitä.


7 kommenttia:

  1. Siis Iines, mä itken ilosta ja liikutuksesta kun katsoin sun kuivia ja tekstejä. Olet... ei ole sanoja, on vain ihme. Tervetuloa viikonloppuna kotiin - halataan kun tavataan. äiti

    VastaaPoista
  2. Valtavan kauniita aamuja. Hetkiä. Sellaisia jotka näyttää miten maailma on upea.

    VastaaPoista
  3. kaunista, kerrassaan! I likelikelike

    VastaaPoista
  4. Minä luin ja katselin noita sinun lokakuun aamuja.. ihania tekstejä ja kuvia. Sanoilla voi olla niin suuri vaikutus. Ja kuvalla. Tähän synkähköön sunnuntai-iltaan. Kiitos. ~Riitta

    VastaaPoista