17. marraskuuta 2010

"Pienoinen mainos vain"

Jos joku on tulossa tulevana viikonloppuna Maata Näkyvissä -festareille Turkuun, niin olen nyt niinkin mainostavainen että pyydän teitä katsomaan meidän esitystä Teatterilavalle. Minuuttiaikataulun mukaan esitys alkaa 18:23, mutta kuulemani ja oman kokemukseni mukaan siellä kannattaa olla vähän ajoissa että varmasti saa paikan sieltä sisältä. Ja päivä on siis lauantai (20.11.) Me esitetään näytelmä nimeltään Väkivallasta Sovintoon, jota kyllä esitetään muutenkin ympäriinsä tässä vuoden aikana. Jos kiinnostaa niin olisi kiva saada tuttuja tai pikkusen tuntemattomampiakin kattomaan. 

Ja muutenkin, tulen pyörimään ympäriinsä kirkkaanvihreään "Kiinnostaako Raamattu" -t-paitaan pukeutuneena perjantain sekä lauantain ajan, enemmän taikka vähemmän Kansanlähetysopiston mainospisteen ympärillä. Niin on aina kivaa jos joku tulee moikkaamaan koska minä en kuitenkaan tunnista ketään (en siis toki oleta että ihmiset tunnistaisi mut, mutta...). 

Ei mulla muuta asiaa ollut. Paitsi että olen väsynyt ja sekaisin ja olen saanut ihania sähköposteja viimeisen viikon aikana ja ensi vuoden (siis syksyn niinkun) suunnitelmat alkaa pikkuhiljaa vähän kasautua, mutta kerron niistä sitten vasta kun ne on varmempia. 


1 kommentti:

  1. Jee,kohta nähdään! <3 Yritän bongailla sun vihreää paitaa :)

    VastaaPoista