29. joulukuuta 2010

Arvatkaa mitä? 
Stalkkasin vähän ihmisiä jotka seuraa mun blogia, mitä en ollutkaan tehnyt aiemmin. 
Se oli jännittävää. 
Jo lyhyessä ajassa sieltä paljastui vaikka ketä vieraita jotka vaikutti tosi kivoilta. 
Joten: 
Kertokaa mulle jotakin itsestänne, vähän ketä ootte ja sillain, haluan nähdä lukeeko näitä oikeasti kukaan kun olen ihan hämmentynyt aina jos joku niin tekee. Sitä paitsi mua kiinnostaa tietää ketä siellä on ja haluan kuulla mitä ajattelette, miksi tätä luette ja muutenkin. Sana on vapaa (niinkuin kyllä aina). 

Mä itsestäni kertomisen sijaan (voin kyllä tehdä senkin jos joku haluaa, esittäkää kysymyksiä jos teitä kiinnostaa) esittelen teille värikkään mekkoni. Kuva tietysti vääristää värejä ja mekon esittelyn kannalta valopallot eivät ehkä ole välttämättömiä, mutta... (huom. yritin säälittävästi tehdä hiuksistani jotain kiharaan viittaavaa tänään - onneksi todellista tulosta ei näe näistä kuvista) 


Karmeat jääpuikkovalot sopivat jostakin syystä juuri tuohon kohtaan meidän takapihalle. Piano heijastuu ikkunasta ja näyttää siltä kuin olisi takapihalla. Kuvaa ottaessani henki lähes salpautuen odotin jonkun ilmestyvän pianon luokse aavekuvana: siis että joku liikkuu meidän takapihalla. 


Mun huoneessa on värejä, valoja sekä värivaloja. Ja värijärjestyksiä, joita tosin ei tässä kuvassa näy. 


Tämä kuva on niin pling (onhan?) että voisin sen kera vaikka toivottaa teille rauhallista uutta vuotta. Toivottavasti raketit ei satu teidän korviin ja saatte nukuttua yöllä kun teistä siltä tuntuu. Mä lähden Ryttylään ja tapaan ainaskin Hildan ja varmaan myös muita ihmisiä. Jännää. 


PS: Olen tänään yrittänyt löytää au pair -perhettä, ja eräät todella kivoilta vaikuttaneet sheffieldiläiset kristityt vastasivat pyyntööni kieltävästi. Sen jälkeen lähetin viestin Uuteen-Seelantiin - toisille kristityille jotka vaikuttivat ihanilta. Nyt odotan vastausta ja kuuntelen Matisyahua (mutta en odota vastausta ihan vielä koska kello on siellä viisi yöllä). 

8 kommenttia:

  1. Hmm, luen tätä kyllä aika ahkerasti, mutten osaa ikinä kommentoida mitään. Luen merkinnät, mutta suurimmaksi osaksi katselen hurjan nättejä kuviasi, niissä on paljon fiilistä. :)

    VastaaPoista
  2. Hurjan kaunis hippimekko! Ja sulla on niin söpöt silmät tuossa lähikuvassa :) Ja aina tykkään kyllä lukee kaikkea mitä kirjotat,vaikka aina en ehdikään kuin katsoa kuvat.

    VastaaPoista
  3. Juu elikkä täällä on yks 16 vuotias lukiolainen peräkyliltä (: Tykkään lukea sun blogia koska täältä löytyy aina tositositosi ihania kuvia ja sun tekstit on hyvää luettavaa, sellasii kivoja vaan, emmä osaa enempää oikee selittäää :D
    (oho, sun blogia on tosiaan tullu luettua jo jostain heinäkuusta asti :o :)

    VastaaPoista
  4. Mie oon lukenu tätä siun brittiajoista asti jo. Bongasin siut joskus vaihtarifoorumilta, ja tartuin mukaan seuraamaan siun matkaa Britteihin ja takasi ja sitten vielä Suomenpäässäkin.
    Mie olin itekkin siis vaihtari samaan aikaan kuin siekin. Thaimaassa tosin.
    Nyt sitten Suomessa iltalukiolaistun, elän, teen käsin, luen ja rakastan.
    Ja uskon.

    VastaaPoista
  5. Moi,
    olen 16-vuotias lukiolaistyttö Etelä-Suomesta. Rakastan asioita vaihtelevasti ja liikaa. Luen blogia, koska se on niin kaunis, se on yksi puoli siitä maailmasta, jonka osa haluaisin olla, maailmasta jonka joskus haluaisin luoda paperille.

    Olen pitkään halunnut lähettää sinulle anonyymin kirjeen. En ole vielä uskaltanut.

    VastaaPoista
  6. T: laita mukaan joku osoite mihin voin vastata sitten, vaikka haluaisitkin pysyä anonyymina? joohan?

    VastaaPoista
  7. Olen lukenut blogiasi melkoisen kauan, törmäsin siihen erään ystäväni kautta jo ennen kuin lähdit Englantiin ja tajusin, että meillä taitaa olla paljon yhteisiä tuttavia.

    Rakastan kuviasi ja kirjoitustyyliäsi, vaikutat ihanalta persoonalta ja postaustesi lukemisesta tulee usein hyvä mieli.

    En osaa sanoa itsestäni oikein mitään, sillä en ehkä tiedä itsekään kuka tai millainen olen. Päämäärätön haahuilija, mielenkiintoisiin tilanteisiin eksyilijä, arjen pienistä iloista nauttija, hiljaisuuten taipuva tunnelmoija sekä Jeesuksen kaveri.

    VastaaPoista
  8. http://www.aupair-world.net/index.php/aupair_detail/?&a=1072760&back=index.php%2Fsearch%2F%3F%26p%3D1%26q%3Dhughes

    Ootko tän perheen kanssa jutellut? :) Itse en oo kristitty mutta vaikuttivat muuten tosi kivoilta kun juteltiin mun hakiessa perhettä, kannattaa kirjotella!

    VastaaPoista