22. joulukuuta 2010

No okei, en ollu tarvinnu kameran latauspiuhaa vielä toistaiseksi koska en ollut ottanut yhtäkään kuvaa ja sen takia sitten en ollut sen kummemmin myöskään ettinyt sitä, mutta luulin kyllä oikeesti että se oli jäänyt Ryttylään kun muutin mun tavarat talosta toiseen. Mutta no, se löytyikin mun repunpohjalta niinkun toisaalta epäilinkin. Ja tämän löydön innostamana otin heti muutaman kuvan mun huoneesta.

Pidän huoneestani tosi paljon, se on vaan niin MUN. Toisaalta oon ihan ärsyyntynyt esim. mun seinien väriin ja joskus tuntuu että ihan kaikkeen muuhunkin, mutta tänne on silti aina ihana tulla ja no ainaskin näin jouluna joulunpunaiset (joita olen parhaani mukaan peittänyt kuvilla, kuten tulette näkemään) seinät sopii teemaan................ No, täällä on silti tosi kivaa ja turvallista ja kodikasta.

Jollakin tavalla olen kuitenkin ihan väsynyt koko huoneeseen, joten on tullut kuluneen syksyn aikana vaihdettua järjestystä jo kaksi kertaa. Semmoiseksi mitä se ei ole koskaan ennen ollut. Tosin edellisellä kerralla siirtyi vain pöytä ja tuoli, mutta se vaikutti huoneen ulkonäköön (ja tilavuuteen) huomattavasti. Nyt uusi järjestys oli erään luennon tuotetta, olin niin väsynyt että piirtelin jotta pysyisin hereillä ja kaavailimpa sitten tämänkin järjestyksen. Siitä tuli KIVA, vaikka se näyttikin aluksi tosi hassulta.

Pidän siitä että mun huone on täynnä pieniä yksityiskohtia ja semmoisia minikokonaisuuksia joissa muutama tavara tai vähän enemmän muutamia tavaroita muodostaa kivannäköisen kohdan. Kokonaisuus sitten näyttääkin katastrofilta, mutta voin vakuuttaa että täällä ei ole sotkuista (ainaskaan tällä hetkellä), se vaan kenties näyttää siltä koska tavaraa on näkyvillä niin paljon. Ehkä liikaakin.

Ovessa on tällaista: 


Ja sisään astuttua avautuu tällainen näkymä. Kahden hyllyn välistä, tilaa kulkea leveydeltä ehkä metrin verran jos sitäkään. 


Ja sitten näyttää tältä, sänky ja pöytä ja tuo kaikista ihanin nurkkaus muutenkin! 


Mun tuuletusluukku on päällystetty teepussienpusseilla. Tai siis sen kehykset on. 


Kasa päiväkirjoja hyllyssäni odottaa kaatumistaan - toivottavasti ne ei silti vähään aikaan kaatuis, on ne siinä jo aika kauan jaksaneet pysyä. 


Säilön helmet Frezza-pulloihin/purkkeihin. Ne näyttää kivoilta. Ja tämä kuva näyttää ihan päivänvalossa otetulta! 

Loppukevennys (tai joku). MAAILMAN SÖPÖIMMÄT TARRAT, ainaski tällä hetkellä. 


Anteeksi kuvien ehkä hassu laatu. Ja osan tositosihuono (esim. päiväkirjakuva voi jee). Mutta pimeässä (tai pimeähkössä) huoneessa ei ole niin kamalan helppo kuvata joten sorruin käyttämään salamaa joskin sanomalehden avustuksella. Etten ihan suoraan. Kiertosortuminen. 

5 kommenttia:

  1. toi päiväkirjapino<3 Oispa munkin huone noin kiva. Paitsi toisaalta haluan että ei oo liikkaa tavaraa ettei just näytä sotkuselta.. mut silti!

    VastaaPoista
  2. nojoo, sotkuisuudelta näyttää helposti mut toisaalta jos on oikeesti siistiä niin se ei haittaa.. :D

    VastaaPoista
  3. sun huone on niin maailman ihanin! :DD ja on tosi kiva, kun nyt oot lähiaikoina postaillut useammin :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan tunnelmallinen huone ja nuo teepussien pussit näyttää ihanilta ikkunanpuitteissa (vaikken noin muuten tykkääkään kun kaikki on yksittäispakattu ja ää) :)

    VastaaPoista
  5. vähän söpöjä yksityiskohtia sun huoneessa :)

    VastaaPoista