7. joulukuuta 2010

Olen tosi laiska ja hidas ja saamaton päivittämään blogiani tällä hetkellä. Osittain johtuen siitä etten sinällään ole ottanut ihan kamalasti kuvia - ainaskaan semmoisia mitä tänne laittaisin tai edes voisin laittaa (lähinnä siksi että olen kuvannut muita ihmisiä). Toisaalta olen myös miettinyt blogini kohtaloa paljon, olen lukenut tekstejäni Englanti-ajalta ja tuntenut tämänhetkisen kirjoittelun ihan tosi hajanaiseksi ja tyhjäksi. Olen miettinyt uuden blogin perustamista tai vanhan uudistamista. Tällä hetkellä en vielä tiedä, mutta joululoman pitkinä öinä päädyn ehkä jonkinlaiseen vaihtoehtoon. Mitä te luulette kautta ajattelette kautta haluatte? (vaihtoehtoja ovat esim. 1. vanhan uudistaminen 2. uuden perustaminen 3. vanhan jättäminen) 

Sain nyt kuitenkin kasaan vähän kuvia, ja oikeastaan niitä olisi lisääkin, mutten voi vielä julkaista niitä, koska esim. Opiston porukka ei ole nähnyt yhtä esitystämme eli en voi julkaista kuvia kyseisestä esityksestä - hehän saattaisivat löytää katsomaan ne ja se ei olisi kivaa, ei ollenkaan. En tiedä minne tunnelmointi on kadonnut: ehkä päivänvalon mukana pois? Tuntuu etten nykyisin näe päivänvaloa kovinkaan paljoa. Ei vissiin kyllä kukaan muukaan. 

Eräänä vapaapäivänä olimme Serjan kanssa kuvaamassa salissa. Tai siis, minä kuvasin, Serja tanssi. Tanssikuvia en tähän oikeastaan laita, mutta pari muuta kyllä. 




Meidän olohuone, kaikki dataa jossakin muodossa (joko puhelimella tai koneella, huom. Iina dataa molemmilla ihan kiusallaan). 


Saatiin kukkasia! 


Ja tässä me reggaelijat Opintien koulun liikkapukkarin kylppärissä. Muttaku siellä oli hyvä valo! 



Elämässä might happen suuria muutoksia lähiaikoina. En tiedä niistä vielä. En tiedä oikein mistään vielä. Mutta puhun ihmisille ja katson mihin maailma (Jumala) minut vie. 

4 kommenttia:

  1. halusin vaan sanoa et tykkään sun blogista kovasti :)

    VastaaPoista
  2. mä sanoisin, että toi uus blogi vois olla ihan kiva, etenkin jos tän nykysen tekstit tuntuu hajanaisilta verrattuna aikaisempaan :) Toki ois hienoo, jos jättäsit tänki luettavaks, sullä on ihania tekstejä täällä!

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään sun blogista just sellaisena kuin se on.

    VastaaPoista
  4. Olen yleensä kovin huono ja laiska kommentoimaan, mutta nyt tahdon sanoa että toivon sinun jatkavan blogiasi ainakin jossain muodossa. Vanhan jatkaminen tai uuden perustaminen ovat molemmat ihan käypiä vaihtoehtoja, tee juuri niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Ei ole kivaa jos oma blogi ei tunnu hyvältä.

    PS. Tekstisi ja kuvasi ovat ilahduttavia ♥

    VastaaPoista