26. tammikuuta 2011

Arkisia asioita tältä päivältä. 

Huonosti olleet laiskuudessa aamulla pesemättä jääneet hiukset. Jotka onkin ihan kiva sotkupesäke. En itse näe niitä katsoessani peiliin, joten se ei haittaa. Aamulla oli niin kiire nähdä unta metsäretkestä, mansikoista, karhusta, vaatteet päällä uimisesta, elokuvahahmoista ja pakoon juoksemisesta. 


Raamattu on tärkeä. Raamattua luettiin luennolla, siitä tehtiin esitelmä (Apt. 21) ja Raamattu nyt vain on. Tällä hetkellä ikkunalaudalla.


Tenttikirja. Lainasin sen vihdoin Opiston kirjastosta. Sinne on huimat 50m matkaa + portaat ja hieman sisätilavaellusta. Nyt kuuntelen tuutuylistyslauluja sen sijaan että lukisin kyseistä kirjaa. Sekin on ikkunalaudalla. "Our God is a greatful God He reigns forever and"


Palanen näkymää kun katsoo ulos ikkunastani. Tai ehkä oikeudenmukaisuuden nimissä pitäisi sanoa ikkunastamme. Jaamme ikkunan Sannan kanssa, mutta se on minun pöytäni vieressä.


Olen oppinut jalkojen pöydälläpitämisen ihanuuden. Hommien tekemisen pitäen jalkoja pöydällä. Dataamisen jalat pöydällä. Plus Casting Crowns Spotifyssa, tässä vaiheessa ei vielä tuutulauluja. 


Korulaatikon uloin kylki ja Jeesustarrat. Alareunassa ötököitä. 


Iines ja Aku pieninä. Oon niin cool kun mun lippis on väärin päin. Kyseinen kuva löytyy hyllyni päältä kehystettynä. Siksi se on arkinen. 


Kirje efesolaisille. 


Ja minä. Suurin piirtein suuni kohdalla lukee "vai voiko sittenkin?" Lause alkaa: "Jumalaa ei voi nähdä." Tenttikirja, tenttikirja (jota en oikeasti edes ole vielä aloittanut koska lainasin sen tunti sitten ja on ollut niin kiirellistä tässä). 


Iines ja Keskiviikko kiittävät. 
Kiitos. 

PS: mietin tänään että haluaisin joskus tehdä semmoisen kysymyspostauksen mitä kaikki siistit bloggarit aina tekee, mutta musta tuntuu että mulla ei oo tarpeeksi lukijoita eli siis kukaan ei kysyisi multa mitään. sitä paitsi mun formspringissä on kysymyksiä aika paljon. mutta tää voi olla tällanen epävirallinen, jos kysymyksiä tulee esim. edes jonkin verran niin sitten voin vastata niihin erillisellä postauksella. 

3 kommenttia:

  1. Kiitos! Vaikka no itsessään se on aika karu kun joudun aina viikonlopuiksi keräämään tavarat pois näkyviltä kun muut ihmiset asuttavat tämän siksi aikaa.. Ja no muutenkin kun ei saa laittaa paljoa juttuja seinälle jne. Mutta kiitoskiitos silti :)

    VastaaPoista
  2. Mä haluaisin tietää, ootko sä ollut uskossa aina, vai onko Jeesus löytynyt lämmittämään sun elämää vasta jossain myöhemmässä vaiheessa (millon)?

    VastaaPoista