26. tammikuuta 2011

Olen tänä iltana katsonut aikamoisen monta videota semmoiselta sivustolta kuin Godvine. En ollut ennen kuullutkaan siitä, mutta päädyttiin Sannan kanssa kattomaan sieltä yksi video josta oltiin puhuttu aiemmin, ja illan kuluessa jäin ihan koukkuun koko sivustoon ja etein sieltä vaan lisää ja lisää kiinnostavia videoita. Moni ihan todella kosketti mua ja sai mut itkemään ja sen takia halusin jakaa nämä teidänkin kanssa. Niissä on onnea ja surua ja tunnetta ja elämää ja paljon Jumalan hyvyyttä. 

Tää on puhutellut mua tänään ja mulla on tosi kiitollinen ja hyvä olo. Olisi kiva kuulla teidänkin ajatuksia jos näitä päädytte katsomaan. :) 

Kun miehet tulevat sodasta kotiin ja tapaavat läheisensä jälleen: 

5-vuotias sairastaa syöpää, mutta jakaa ympärilleen ihan ihmeellistä rakkautta:

Nainen joka oli abortoitu vauvana, mutta jäi henkiin ja elää nyt täysin normaalia elämää: 

12-vuotias ilmiömäinen tyttö maalaa uskomattomia kuvia ja uskoo Jumalaan:

Nainen jota on hyväksikäytetty ja pahoinpidelty todella väkivaltaisesti hänen ollessaan 16-vuotias: 

Mies jolla ei ole käsiä eikä jalkoja: 

Äiti päättää tehdä abortin, mutta saa vähän ajan päästä kuulla silti olevansa raskaana, hän ei tiennyt odottavansa kaksosia, mutta toinen heistä olikin jäänyt hänen kohtuunsa ja selviytyi: 

Kaksi ja puoli vuotias tyttö tarvitsee sydänsiirron ja odottaa sopivaa siirrännäistä: 

Our God is an awesome God, sen takia kaikki tämä on mahdollista: 

Ehkä maailman söpöimmin sanottu Isä Meidän: 

A homeless man and a golden radio voice: 

Imagine if Mary and Joseph had Facebook: 


Että tällaista tänään. 

5 kommenttia:

  1. Toi ylin saa mut aina itkee! niin sulosta ja onnellista ja aaaaaa :}

    VastaaPoista
  2. Oi kiva kun teit merkinnän tollasesta sivusta! Ihanaa saada joskus uusia nettivinkkejä kun netissä tulee kuitenkin niin paljo pyörittyä.Yritän kattoa kaikki,jos mun netti vaan suostuu pyörittään niitä.Ton Nick Vujicicin tunnenkin jo entuudestaan,kun yks tuttu kerran linkitti mulle videon siitä,kun mulla oli huono päivä ja tuntu et en onnistu missään.Sen jälkeen se mies on ollu ihan mun idoli :)
    Ja toi Maria ja Joosef-juttu tais kiertää joskus joulunaikoihin aika monella Facebookissa.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kun jaoit näitä, itkin paljon.

    VastaaPoista
  4. SUCKLAA: Joo, sain siinä koko ajan myöskin pidätellä itkua!

    mollie: Olin siitä ittekin joskus aiemmin kuullut, itse asiassa joku näytti pitämässään aamuhartaudessa siitä videon. Oon kans ilonen että löysin tän sivun, koska sain siitä ihan tosi paljon kyllä!

    Noora: Niin minäkin. Siis itkin paljon. On niin hienoa että tollaiset videopätkät voi koskettaa niin paljon.

    VastaaPoista
  5. mä en kestä noita videoita!
    ne oli vaan niin yli-ihania.
    hasukaa että jait ne tänne.

    ♥:llä santsa

    VastaaPoista