4. maaliskuuta 2011

Olen niin väsynyt etten edes osaa kuvailla. Odotan että äiti tulee töistä kotiin ja sitten toivon mukaan painun nukkumaan eikä mua saa herättää ennen kuin olen herännyt ihan itse (siihen voi mennäkin sitten aikaa, vähintään kellon ympäri). Viime päivät on olleet ihan hullunmyllyä. Lähinnä mun oman pääni sisällä varmaan. Oon stressannut hirveästi asioita, mutta no moni asia on nyt selvillä ja oon ihanastiturvallisesti kotona viettämässä viikonloppua. Eilen oli illalla vielä keikka, nukkumaan olisin päässyt siinä puoli yhden viiva yhden aikaan, mutta koska Marja oli mun huoneessa niin eihän me osattu olla hiljaa ja sitten juteltiin johonkin kahteen varmaan. Tänään en ole odottanut mitään muuta kuin sitä että pääsen nukkumaan, siitä saakka kun heräsin seitsemältä. 

Toisaalta on ollut ihan kiva päivä, vaikkakin väsynyt. Luennoilla käsiteltiin Joosuaa ja mä piirsin taas pari kuvaa. Sitten siivosin ja pakkailin loppuun ja lähdettiin K-kaupan kautta juna-asemalle Iinan ja Marjan kanssa ja jälkimmäisen kanssa tultiin junalla Tikkurilaan. Palautin mun etäviikkokirjan ja isä toi mut kotiin ja nyt olen onnellisesti täällä. Harvemmin mä nykyään löhöän ja katson telkkaria/leffoja, mutta tänään oon oikeesti kattonut vaan kaikkea mitä telkkarista sattui tulemaan (kiitos sen että pelastin vanhan telkkarin mun huoneeseen): Idols, Avara luonto, Harri ja dinot (samaan aikaan Capri, mikä se ees oli?), Pikku Kakkonen... Ja voin luvata että tästä tää vaan paranee. En jaksa olla hereillä enää! 

Olen sekava kuten huomaatte, en saa edes järkevää tekstiä aikaan. En oikein tiedä miksi edes kirjoitan, mutta... Noniin. Suunnittelin että huomenna voisin lähteä kiertämään jonkun kirpparin tai pari (jos jaksan), yrittää löytää itselleni verhot ja uuden maton. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti