8. maaliskuuta 2011

Tänä iltana haluan itkeä. 
Haluan kuulla musiikin päälle puhuttua tekstiä. 
Haluan nähdä miten kaunista voi olla
kun vaan hengittää. 

Haluan olla muisto sinisellä taivaalla. 
Haluan olla vapaa lähtemään. 
Hyppäämään ikkunasta ulos paljain varpain ja lentämään. 

Haluan jonkun lähelle. 
Pitämään kädestä kiinni. 
Halaamaan. 
Kuiskaamaan korvaan sinä olet rakas. 
Haluan ystävän joka uskaltaa kertoa. 
Uskaltaa olla kertomatta.  

Tänään minä olen uskaltanut vaikken halunnut. 
Tänään minä itkin vaikken halunnut. 
Tänään olisin saanut puhua mutten puhunut. 
Tänään minua halattiin ja se merkitsi maailmaa.  

Minun maailmani horjuu pienestä. 

Maailma horjuu hyvässä aina kun joku on lähellä. 
Silloin sydän lyö niin kovaa pum pum pum 
että maanjäristys on melkein siinä. 
Se on huima tunne. 





3 kommenttia:

  1. oot ihanaihana, meinasin itkee ku luin tän. Ja on ikävä. piä itestäsi huoli, Jeesuksen tyttö. Aion tehä sulle uuden yllätyksen tänään ja rukoilla sun puolesta. oot kaunis, nauru ja kyynel <3 t. sinä (eli tiedät varmaan kuka)

    VastaaPoista
  2. sinä: Kyllä minä pidän ja etenkin Jeesus pitää jos minä en itte. Oot ihana itse, munkin pitää tehdä sulle taas jokin yllätys. Jokin _oikea_ yllätys. Oi oot suloisin ♥

    VastaaPoista