2. heinäkuuta 2011

Viime aikoihin on kuulunut paljon Milaa, me ollaan tutustuttu, tarkkailtu lentokoneita (tsi!) ja vietetty kivoja päiviä. Mila on ihana ja se alkaa pikkuhiljaa tykätä musta enemmän ja enemmän. 



Välillä haluaisin löytää rauhaa. Silloin musta tuntuisi tältä. Ehkä mä vielä etsin. 


Tänään me vielä käytiin Akun kanssa keskiajalla, tosin en ottanut kuvia muusta kuin karkkipäärynöistä. 



Kengät hiersi niin paljon että kävelin loppupäivän tohveleissa. 


Pari päivää sitten näin Sannaa. Silloin ostin aikuisten lompakon. Huimaa. 


Mulla oli ocarina jonka ostin keskiaikamarkkinoilta kaksi vuotta sitten. Etenkin Englannissa kannoin sitä kaulassani tosi usein, mutta kerran lähdin kauppaan ja se putosi lattialle. Se särkyi ihan tuhansiksi sirpaleiksi ja mua harmitti kamalasti. Sen jälkeen olen etsinyt uutta, mutten ole löytänyt semmoista joka soisi kunnolla. Periaatteessa mulle olisi kelvannut semmoinen nelireikäinen, tosin silti olisin halunnut toisenkin. Tiesin että Keskiaikamarkkinoilta nimenomaan Turusta niitä voisi saada ja TADAA, ostin kaksi, niitä oli tullut eri kokoisiakin! Vielä yksi erilainen jäi sinne, mutta tällä kertaa ei ollut varaa. Joskus vielä. Nää kaksi on kuitenkin aivan ihania. 



Väsytti, tänään oli ihan kamalan kuuma. Väsymyskuva bussipysäkiltä, viimeinen välietappi ennen kotia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti