11. syyskuuta 2011

Yleensä en käytä viittätoista minuuttia hiusteni laittamiseen - tänään käytin. 
Täytän ensi viikolla yhdeksänoista vuotta. 
Nämä kuvat näyttävät 19-vuotiaalta Iinekseltä. 
Sain eilen uuden objektiivin ja se saa minut jo nyt tuntemaan itseni kauniiksi ja etenkin itsevarmaksi. 
Kaipaan kipeästi juhlakenkiä jotka eivät saa minua tuntemaan itseäni typeräksi. 



Odotan postia. 
Pelkään perhosia. 

Haluan lähteä valokuvaamaan jotakuta ihmistä syksyyn ja kirpeyteen. 
Olen suunnitellut aamuhartauttani puolisen vuotta. 
En vieläkään tiedä milloin se on. 
Mutta nyt alan toteuttamaan sitä. 


(jos haluan kuvata itseäni mutta en ajastimella, minun täytyy ottaa kuvat peilin kautta. tänään oli sellainen päivä että niin voi tehdä ja silti pitää siitä mitä sai aikaan) 

7 kommenttia:

  1. Oot Iines ihan söpöin, toivottavasti nähdään taas pian. <3

    VastaaPoista
  2. oi ihana banneri tai otsikkokuva tai mikä lie onkaan!! :)

    Aivan ihania ja kauniita kuvia! myös edellisessä postauksessa, otsikossa ja erityisesti tässä!

    uaaaa olet suloinen! <3

    VastaaPoista
  3. Hilda: Oi niimpä, toivottavasti! Olisi kiva nähdä muutenkin ja sitten myös lähteä kuvaamaan taas! Mulla on uusi rakkausobjektiivi oikeasti ja oiiii sillä saa ihania kuvia. (mihin katosi mun asenne siitä että ei valokuvauksessa tärkeintä ole se tekniikka tai millanen kamera on vaan ne ideat? nooooo.... :DD)

    raparperi: Kiitos! Koko ulkoasu muuttui, toivon että ihmiset pitävät siitä koska minä pidän huimasti vaikka se onkin kovin erilainen entiseen verrattuna.

    ps: sain kirjeesi ja aion vastata mutta siinä voi mennä vielä hetki mutta OI SE OLI IHANA, kiitos, pelastit päiväni!

    VastaaPoista
  4. oi kun on raikas tämä uusi ulkoasu !!!

    VastaaPoista
  5. kiitos! minäkin pidän siitä paljosti.

    VastaaPoista
  6. sulla on ihan mielettömän ihana blogi! rakastan näitä sun kuvia, puhumattakaan teksteistäs! tää on just semmonen blogi millasta oon ettiny, ja jään todellakin seurailemaan :)

    VastaaPoista
  7. Saara: Oi KIITOS, et varmasti edes voi arvata miten paljon piristit mun päivää! Ihanaa että tykkäät ja tervetuloa seurailemaan, joskin mun päivitystahti on tällä hetkellä niin hidas että oikein hävettää, pitää ryhdistäytyä piakkoin kunhan saan omalle koneelle netin taas.

    VastaaPoista