15. lokakuuta 2011

Huomenta maailma. 
Olen minä viimeaikoinakin elänyt, en vain ole muistanut. 



(kuvannut Aku)  

(kuvannut Aku)  

 (kuvannut Aku) 

Tein merkittävän matkan.
kiitoskiitoskiitos 
(täältä kulkee Paikallisjuna LOL ja lippunani on Perus opiskelija) 



"Ompa tavallinen kuva", ajattelin.
Mutta jos tämä on tavallisuutta niin se taitaa tarkoittaa sitä että elämä on aika kaunista. 



Kirjoitan tarinaa Linnusta, kuvasin lintuja. 
Muuten linnut eivät liitykään se enempää elämääni juuri nyt. 
Paitsi että pidän niistä ja minulla on kotona lintuhäkki. 
Siellä asuu Nuuskamuikkunen. 



Halusin kerätä kivoja kuvia tähän merkintään ja tämä ei ole hyvä, kiva ehkä kyllä, mutta mun on pakko saada kertoa että monen vuoden yrittämisen jälkeen olen opetellut kutomaan. Oikeaa ja nurjaa ja katsokaa: 
(minä olen ylpeä että nyt osaan, se on ihanaa) 


Kultapieni jos olisit jaksanut odottaa niin olisit nähnyt sen miten valo voittaa lopulta pimeyden. 


Luen Saarnaajan kirjaa ja siihen liittyvää selitysteosta. Teen niistä esseen viimeistään huomenna. 
Tänään lähden kuitenkin 13.38-junalla kohti Helsinkiä. Sen aikaa Saarnaaja saa odottaa. 

6 kommenttia:

  1. IIINES OLET NIIN IHANA!!! <3 rakastan sun kuvia, ja varsinkin kaikki tavalliset ja arkiset on just tosi kivoja! ja rakastan sun vaatteita ja raamattua ihan tosi paljon! ja käsialaa ja lintuuvia (vaikka linnut onkin minun mielestäni himen pelottavia) ja sitä että neulot!!! se on ihan parhautta ja sinulla on kyllä aivan mahtava käsiala (siis neulomisessakin) ja kaikkea!! aaaaaa <3 (ps. olen kyllä kirjoittanut kirjettä mutta aina on tullut esim läksyt väliin... hih)

    VastaaPoista
  2. oi että mikä merkintä !! kaikissa kuvissa on jotenkin niin paljon elämää voi että. toivottavasti näemme ihan pian : ))))

    VastaaPoista
  3. Jee kutomista!! way to go! (: oot tosi nätti tuossa neljännessä kuvassa (:

    VastaaPoista
  4. jee neulominen! <3 se on rakkaus johon olen ihan liian pahasti koukussa

    VastaaPoista
  5. juuliaraparperi: Kiitos mutta itse olet ihana! Sanoin sen taas, hihi. Ja ihanaa että ajattelet minun kuvista noin, musta aina tuntuu että kaikkien muiden arkisetkuvat on niin ihania ja kauniita ja mun ei onnistu koskaan samalla tavalla... Mutta ehkä olenkin väärässä. Ja neulominen! ♥ Ja on niin kiva vihdoin ja viimein osata. Ees vähän. Ostin tänään lisää lankoja, jee.

    Jemina: Se on jännä kun oikeasti monet näistä kuvista on otettu hetkinä jolloin tuntuu että elämää ei ole. Nyt taas tuntuu että on. Onneksi, oi. Ja toivottavasti näemme, marraskuussa kenties, oiii.

    Milla: Jooo, kutominen, vihdoin! :D Ja kiitos kuvakehusta, mua taas epäilytti juuri tuo kuva, pelotti että näytän jotenkin kamalalta. Mutta niinhän itsestä kaiketi aina tuntuu.

    Renja: Voi se on, minäkin olen! Aina meinaan sanoa että on hauskaa että oon kutomiseen koukussa mutta sitten tajuan että se idea on että se oisi hauskaa jos oisi virkkaamiseen koukussa ha haa. Mutta siis joo, niin, siihen jää koukkuun! Mulla on onneksi päivittäin keskimäärin viisi tuntia aikaa kutoa luennoilla.

    VastaaPoista
  6. Ihanaa neuloosia! Tosi kivat värit ja raidat ja väriraidat ja ihana ja voi ku söpö. Sinä myös. <3

    VastaaPoista