17. joulukuuta 2011

En ole ihan varma miksi en meinaa saada kirjoitettua. Ehkä siksi kun mulla ei ole kuvia. Jotenkin lähiaikoina niin moni muu asia on tuntunut paljon tärkeämmältä (kuten se että olen kutonut ison kasan sukkia ja lapasia, tai sitten se että olen viettänyt aikaa ihmisten kanssa enkä koneella). Mutta nyt haluan kirjoittaa (ja vain kirjoittaa, koska mulla ei ole kuvia) ja kertoa että 

mitä mulle kuuluu. 

Mulle taitaa kuulua aika hyvää. Päällimmäisenä mielessä pyörii haikeus ja innostus. Tänään oli Opiston joulujuhla, mikä tarkoittaa sitä että lähden täältä huomenna kello ~kaksitoista kohti kotia ja vietän siellä muutaman viikon. Palaan tosin Ryttylään uudeksi vuodeksi, mutta se on eri juttu, ja nämä puolitoista vuotta ovat nyt auttamattomasti ohitse. 

Tänään on tosi kiitollinen olo. Kiitollinen olo ihmisistä joihin on saanut tutustua ja joita tänään on halannut viimeisen kerran pitkään aikaan. Kiitollinen olo siitä matkasta jonka on saanut tehdä ja kiitollinen olo ihan vaan elämästä. Kiitollinen siitä että saan olla tällainen ja kiitollinen tunteista, kasvusta, uskosta, vähän kaikesta. Ystäviltä saaduista joululahjoista.

Huoneen seinät näyttää tyhjiltä, ja tuntuu uskomattomalta ajatella että huomenna irrotan avainnipustani huoneen 232 avaimen, jätän sen pöydälle ja pistän oven perässäni kiinni. Toisaalta neljäs tammikuuta suuntaan lentokentälle ja sanon Suomelle hei hei. Puoleksi vuodeksi. 

Iines lähtee Norjaan. 
(sen mä oikeestaan kaikista eniten halusin kertoa) 

6 kommenttia:

  1. norjaan! oi siistiä, kuulostaa kivalta :)

    VastaaPoista
  2. O n n e a ! <3

    olen ehkä sanonutkin sen jo, mutta ihan hurjan SIISTIÄ aivan huippua. OIKEASTI MAHTAVAA!!!!!! oijoi haluan nyt kyllä norjaan koska haluan nähdä paljonpaljon norjalaisia villapaitoja, maisemia, tuntureita... tuntea sellaista yhteisöllisyyttä ja ehkä oppia muutaman sanan norjaa. tai jotakin upeaa. Toivottavasti sinä koet mahdollisimman paljon ja olet siellä hyvinhyvin onnellinen :)

    oi! ♥

    (mutta ethän unohda suomea ja meitä ja muistat ottaa kovin paljon kuvia ja lisätä niitä tänne niin että minäkin saisin hieman maistaa pienen palan norjaa. kiiiitos ja suurensuuri voimahali!)

    VastaaPoista
  3. renja: niin kuulostaakin ja eiköhän myös ole! :)) toivotaan ainaskin!

    juulia: voi että olet niin ihana kun jaksat innostua ja tsempata ja kaikkea. söpösinä. ja tottakai otan kuvia ja muistan suomea ja laitan kuvia tänne! norja on varmasti ihanaihana kuvausympäristö. oi, maltan oikeesti tuskin odottaa!

    VastaaPoista
  4. Onhan jouluvalot jo pakattu? (: Norjassa ei ole ihmisen hyvä olla ilman villasukkia. Maltahan semmoset itsellesikin jossain välissä.

    VastaaPoista
  5. Ei mitään ole vielä pakattu, paitsi mielessäni olen pakannut (ja purkanut) jo monta kertaa ja unissani myös. Mun on ehdottomasti pakko malttaa tehdä myös itselleni villasukat, koska en taida omistaa yksiäkään ehjiä/sopivia. Tosin mulla on omiin sukkiin lankakin jo valmiina, ja heti kun kaikki joululahjasukat on valmiita (plus ehkä parit muut äää, jäähyväissukat) niin alan kutomaan semmoisia myös itselleni.

    VastaaPoista
  6. pikkusisko kultainen. mäkin näköjään osaan laittaa tänne viestiä :) olit soittanutkin yksi ilta, mutta en oo ehtiny soittaa takas! mutta voi kun oli ihana kuulla sun kuulumisia täältä, haluan kuulla enempi tosta Norjasta!!
    traktoripojilta terkut ja ihanaa joulunodotusta! :)

    VastaaPoista