14. heinäkuuta 2012

Olen ihan yksin kotona enkä tykkää tästä tilanteesta melkein yhtään. On inhottavaa käydä nukkumaan, mutta loppujen lopuksi ihan kiva herätä aamulla yksin.

Mila (pikkusisko, 2v) tuli eilen yökylään mun luokse ja oli tänäänkin vielä pitkälle päivään, meillä oli tosi kivaa. Muistan vielä hetken jolloin se oli juuri syntynyt (kävelin silloin Englannissa Courtney Roadia sunnuntai-aamuna kirkolle ja isä laittoi mulle viestin) ja nyt se on jo niin iso että osaa kertoa oman mielipiteensä (sanomalla joo tai ei, mutta kuitenkin). Milan visiitin lisäksi mulla on kuitenkin ollut kohtuullisen tylsää, joten hiuksille tapahtui vähän. Aika harkitsematta enkä vielä tiedä katuisinko, mutta taidan mieluummin nauttia siitä että näytän taas paljon kivemmalta. 




Että tällainen takkutukka-metsänpeikko-mörrimöykky minustakin taas kuoriutui.
Koitan ryhdistäytyä mitä tulee kameraan ja sen käyttöön. 

2 kommenttia:

  1. iines nuo hiukset on ehkä maailman IHANIMMAT!!! sopiii ihan tosi hyvin, mitä nyt näistä kuvista saa selvää ja oi rastat on jotain mistä oon haaveillu viimeset monta vuotta, mutta joita en uskalla varmaan koskaan ottaa :)

    ja se on myös ihan hassua kuinka aika kulkee toisinaan ihan hurjan nopeaa ja joskus ihan tuskallisen hitaasti.

    VastaaPoista
  2. Hehe, mä muistan joskus kun nuorempana halusin rastat mutta äiti ei antanut mun ottaa. Tosin on mulla tossa pari kertaa ollu semmoiset rastanalut mitkä nää nyt tämänhetkisetkin on, pitää oottaa et ne tiivistyy, pyöritellä niitä ja tökkiä huovutusneulalla. Ja nuo päät on ihan semmoiset aukinaiset vielä latvoista, mutta kyllä tämä tästä. Ihan hetken mielijohteesta oikeasti tein, mutta kyllä näistä tuli aika kivat. Sojottavat vielä vaan ihan minne sattuu, mutta luulen että huomenna on jo vähän järkevämmät. :D

    VastaaPoista