24. lokakuuta 2012

Kävin Norjassa. 


Rakastan Norjaa edelleen yhtä paljon kuin ennenkin. 


Norjassa pystyn hengittämään. 


Norjassa jugurtti ja kaikki sitä muistuttavat on luksusta.


Norjassa olen kaukana kaikesta paitsi itsestäni, Jumalasta ja ystävistäni. 


Norjassa osaan soittaa pianoa.


Norjassa pelkään vain kotiinpaluuta.


Norjassa minä hymyilen leveämmin - niin että hampaat näkyy. 


Norjassa minun ei ole pakko laittaa hiuksia joka päivä. 


Norjassa minä puhun norjaa ja englantia ja kissoille ja vauvoille suomea.


Norjassa minä syön suklaata harvoin koska se on niin kallista.


Norjassa on kaunista - sekä minä että elämä.


Norjassa sydämeni on kotona. 


Joskus minä vielä muutan takaisin Norjaan. 

3 kommenttia:

  1. ihania norjaisia tunnelmia! vaikuttaa aivan semmoiselta täydelliseltä paikalta, missä on aina hyvä olla ja kaikkea inspiroivaa ympärillä. En kyllä yhtään ihmettele sitä, että tahdot sinne takaisin, kerrassaan upea paikka!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kertomus Norjasta ja Iineksestä. Kiitos, piristit työpäivääni. Rakkain terveisin Äiti

    VastaaPoista
  3. nää kuvat on niin ihanankauniita täynnä tunnelmaa! :)

    VastaaPoista