11. marraskuuta 2012

Tänään on ollut kaunis päivä. Olen saanut olla ihmisten kanssa jotka on kaikki mulle tosi rakkaita, viettää laatuaikaa ja olla onnellinen. Aamulla me noustiin Akun ja Milan kanssa ylös, annettiin isän nukkua vielä jonkin aikaa ja sen jälkeen mentiin herättämään aamupalan ja lahjojen kera kuten tapana on aina ollut. 



Näissä kuvissa sängyt on jo pedattu, huone siivottu, tiskit tiskattu ja tavarat pakattu. Mila istuu piirtämässä mun sängyllä. Se on kultainen tyttö, ihanin maailmassa. On mahdotonta kertoa miten paljon rakastan ja välitän. Lisäksi Mila oli oppinut sanomaan mun koko nimen ja tuntui ihanalta joka kerta kun se kutsui mua. Se tapahtui usein. 



Iltapäivällä lähdettiin vielä syömään yhdessä. Ruoka oli hyvää, samaten seura. Päivä loppui kauhean nopeasti, tai lähinnä isän, Milan ja Akun kotiinlähtöaika koitti pian. Mä jäin tänne ja olen oikeastaan vaan hirmuisen hyvillä mielin.




Nyt jään odottamaan ensi viikonloppua. 

5 kommenttia:

  1. Voi kun mainioita kuvia isänpäivän vietosta! Mukavaa viikkoa sinulle! Äiti

    VastaaPoista
  2. Joo taisin lukea vähän hätäisesti kommentin, tai sekoitin sen toiseen :) Ajattelin, että sua kiinnosti tutoriaali! :D

    VastaaPoista
  3. Iines <3

    t. sinä

    (aika turha kommentti mut sun blogi on ehkä ihaninta. Ja sä.)

    VastaaPoista
  4. Hei sinä <3 tee sun blogi takas. Kiva jos tykkäät tästä mun vaikken ees koskaan kirjota tänne. Ja ulkoasu on kökkö. Ja kaikkee. Mut silti.

    (ei ollu turha kommentti, tuli hyvä mieli!)

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa niin samanlaiselta isänpäivältä, kuin meilläkin oli tapana viettää kun vielä asuttiin kotosalla. Tulee ihan nostalginen olo. :) Vaikka isänpäivästä nyt onkin jo melkeen kuukausi!

    VastaaPoista