10. marraskuuta 2012

Torstaina me rakennettiin lumimörkö. Ulkona oli vähän semmoista että tarvittiin vettä ja kastelukannu. 


(Ja nämä kaksi kuvaa on ottanut Hanna. Ittekin kameran kanssa ympäriinsä pyörin mutten saanut oikein hyviä kuvia enkä itsestäni luonnollisestikaan yhtäkään. Ensimmäisessä kuvassa vasemmalta Saija, minä, Skyttä ja Wanda, toisessa samat paitsi että Wanda on kadonnut johonkin)


Ja tänään olen odottanut, vaikka olenkin tiennyt että jos otan odotusasenteen niin saan kestää sitä iltaan saakka. Silti olen. Ja koska olen odottanut niin olen ollut hyvin aikaansaava. Olen mm. vaihtanut lakanat, siivonnut ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä. Lisäksi näpertelin hieman ja tykkään kyllä lopputuloksesta vaikka se kaipaakin vähän parantelua vielä kyllä. 



Kohta odotuksen pitäisi päättyä ja isän, Akun ja Milan saapua tänne kylään. Huomenna juhlitaan isää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti