7. tammikuuta 2013

Tänne kuuluu edelleen hyvää. Kuvia tulee niin paljon että haluan jakaa niitä taas. Koska on onnellisia päivä, hyviä hetkiä, kivoja kuvia. Lapset on ihania ja jotenkin on muutenkin tosi hyvä olla. Hetken poissa kaikesta ja silti täysin läsnä jossakin. Se on jännä miten kaikilla paikoilla on täysin omanlaisensa tunnelma. Silti niissä on jotain samaa. 


Tänään on ollut mukava päivä. Se on vietetty pitkälti koulun pihalla leikkien mm. laavamonsteria, eläinkotia ja vakoilua. 

(minä ja Sylvi Rudolfin ikuistamana) 

(tässä pelataan penkkistä, mä oon jääny) 

(kuinka kauniita ja suloisia lapset voikaan olla. ja kuinka kivaa onkaan kun ne haluaa istua sylissä) 


Nautin olostani edelleen täysin siemauksin. On hyvä olla täällä, toivottavasti parin viikon päästä osaan ottaa Suomeen mukaani edes osan tästä ilosta ja keveydestä. 

2 kommenttia:

  1. Sit ku oot kyllästynyt toho violihtavaan värikkääseen tunikaan, lähetä se mulle <3
    tee Sanna!

    VastaaPoista
  2. Se on kyllä ihana, niin kuosiltaan kuin malliltaankin. Eli en taida ihan heti kyllästyä.

    PS: Tunnen/tiedän aika monta Sannaa, kuka niistä oot vai oletko kukaan? Oikeesti mulla on ongelma erottaa Sannat toisistaan kun mulla on niitä fb-kavereinakin joku kymmenen ainaski.

    VastaaPoista