15. helmikuuta 2013


Tässä on teille vähän värejä, taas pitkästä aikaa. 
Viimeiset Kalifornia-kuvat jäi koneelle muokkaamattomina toistaiseksi, mutta ehkä nekin jossakin hetkessä löytää vielä tiensä tänne. 

Viime aikoina elämä on muuttunut paljon. Valo on vaihtunut, taas. Muutos ei näytä radikaalilta koska totutan ympärilläolijoitani siihen pikkuhiljaa, mutta minulle se merkitsee paljon. Se suuntaa ajatukseni toisin, saa hymyn huulille ja määrittelee sen missä haluan yöni viettää ja vietänkin. 

Olen taitellut paljon paperilintuja. Joskus ne vielä pääsevät kattooni lentämään, mutta tuntuisi turhalta antaa niiden lentää jossakin missä en ole kun muualla on hetkellisesti enemmän koti. 


Viikonloppuna kyllä tein tunti tunnin ja vielä monenkin tunnin perään koulujuttuja ja nautin siitä kun 16-sivuinen portfolio oli vihdoin valmis. Ja moni muu koulujuttu. Illalla keksin maalaamisen uudelleen. En tosin maalannut vesiväreillä, lainasin niistä vain siveltimen. Pöytä näytti taiteelliselta sekamelskalta. 


Tämä sen sijaan ei ole sekamelska, mutta tällaiset kohdat huoneessa vain inspiroi. Värit ja kivat asiat. Ja nuo teipit! 


Sunnuntaina maalaamisen lopputulos oli Totoro jolta vielä tässä kuvassa puuttuu viikset. Nyt puhelin haisee kynsilakalta, mutta on kerrassaan söpö! 


Lakkasin myös kynteni ja tuijotan niitä ihmeissäni joka kerta kun kurotan jonnekin, kirjoitan jotakin tai annan käteni levätä pöydällä. Asiat saa uusia merkityksiä. 

Eilen oli outo olo koska minä olen rakastunut. 
Eikö tuollaisina päivinä kuulukin olla?
Paitsi että minä olen ollut jo viikkoja enkä aio lopettaa. 

2 kommenttia:

  1. <3 en tainnut tajuta puoliakaan tän postauksen lauseista, mutta ei se mitään, mikä mahtava fiilis. Toivottavasti paperlinnut löytää mukavan kodin jossa lentää!

    VastaaPoista
  2. Voi sua! Ihaniaihania lintuja! Näyttää niin kivalle kun niitä on niin paljon kaikkia erivärisiä. Ja ihana Totoro. Ihana S I N Ä !!! <3

    VastaaPoista