15. huhtikuuta 2013

Viime aikoina on tapahtunut paljon, minkä seurauksena on tuntunut sumuiselta, väsyneeltä ja vähän etäiseltä kaikkeen. Itketty on paljon, mutta toisaalta myös tultu vahvemmiksi. Yhdessä ja erikseen. 

Olen keksinyt suunnitelmia siitä minkälaisia kuvia laittaisin, kertoisin reissusta mummulaan ja meistä ehkä muutenkin, siitä mitä itse olen kokenut ja elänyt, ilonaiheita. Koska niitähän minä yleensäkin. En kuitenkaan ole jaksanut, mutta nyt kerron jotakin mitä en koskaan uskonut tapahtuvaksi minun kohdallani. Jotakin niinkin mullistavaa kuin että ostin iPhonen! Ja tässä sitä nyt ollaan. Olen innoissani ja hupsu, mutta kai se on ihan sallittua. 

Yksi tämän uuden puhelimen parhaita puolia (vaikka niitä on kyllä aika monta, esim. ilmaset viestit omalle rakkaimmalle ja lukuisat kuorivaihtoehdot sekä viestinkirjoituksen mukavuus) on Instagram. Vihdoin minäkin voin! Joten nyt tekin voitte seurata minua jos haluatte, nimimerkki on jotakin niinkin yllättävää kuin emmesyys


Minulle vähän hymähdellään kun olen kuvaamassa koko ajan, mutta no voiko oikeasti vastustaa tuollaisia helppoja muokkausjuttuja ja neliönmuotoisia kuvia ja sitä että ne voi niin helposti jakaa ihmisten kanssa? Jalkakuvia tullaan luultavasti näkemään jatkossakin, koska tykkään ottaa niitä (Vaikka silti ihmettelen että näistäkin 3/6 on vaan jalkoja. Ja kaiken huipuksi yhdet tekeillä olevat villasukat). Voisi kerätä joskus kaikista otetuista kuvista kaikki jalkakuvat ja miettiä että voi ei. 


Kevättä on vaikea uskoa välillä. Rakastan sitä, koska valo tuo elämään uusia sävyjä ihan todella. On helpompi herätä aamuisin aurinkoon, olla toiveikas iltaisin, haaveilla ja lähteä kävelylle vaikkapa. Jos olisi jaksanut käydä kävelyllä. Mutta tästä lähtien aion jaksaa. Käydä kävelyillä, hymyillä, olla onnellinen, haaveilla ja kaikkea muutakin. Suuria haaveita ihan todella on olemassa. 


(PS: iPhonen myötä olen myös innostunut uudelleen We heart it:ista ja löytänyt Pinterestin. Saa minua sielläkin seurata tai moikata tai käydä vain katsomassa) 

5 kommenttia:

  1. Vaarallisia nämä tämmöiset, tässähän alkaa itseäkin jo haluttaa iphone (instagram ♥), vaikka talouden toiselta asukilta sellainen jo löytyykin. Vaan olisi sellaisella ihana kuvailla, etenkin kun ne arjen tärkeimmät hetket tulee yleensä ikuistettua juuri puhelimen kameralla, kun se on niin äkisti saatavilla.

    Ihanaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se juuri on vaarallista kun sillä toisella on jotain niin kivaa kuin iPhone koska sitten sellaisen tahtoo itsekin (tai minulle ainaskin kävi juuri niin, mutta ei kyllä ollenkaan haittaa että kävi).

      Poista
  2. sul on niin ihana blogi! :)) <3 oot muutenkin ihana!

    VastaaPoista
  3. Ui että, ihanaa! Tohkeennuin vähäsen sun puolesta. :) Ja jalkakuvat o kivoja, anna mennä! :D

    VastaaPoista