21. heinäkuuta 2013

Hei!

Nyt on jo voittajafiilis koska enää on niin vähän päiviä jäljellä että oleminen on jotenkin jo helpottunut kun on toivo ensi perjantaista. Kysymyspostauksen vastauksetkin valmistuu jo hyvää vauhtia, saa toki vielä kysellä jos haluaa! 

Ennen kun kerkeän muokkailemaan mitään Norja-kuvia (paitsi Instagrammista löytyviä tännekin luultavasti vielä päätyviä) niin voisin jakaa videon jonka tässä tänä iltana väkertelin. Siitä näkee oikein hyvin mihin mun aika paljolti täällä kuluu! 



3 kommenttia:

  1. moikka :) oon jo aika pitkään seuraillu sun blogia, mutta vasta nyt uskaltaudun kommentoimaan jotain... mut sitä vaan mietin, että mitä kautta/miten pääsit au pairiksi? oon ite kans kiinnostunu au pair hommista just pohjoismaissa ja mietin, mistä löytäisin hyvän, mahdollisesti suomalaisen perheen. jos sulla on jotain vinkkejä niin olisin enemmän kun kiitollinen!! :)

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Löysin mun perheen, tai pikemminkin se löysi mut, semmoisen sivuston kuin Au Pair World kautta (http://www.aupair-world.net/). Perhe siis otti yhteyttä, ja sovittiin käytännön jutuista ja parin viikon päästä olikin sitten jo lähtö, eli kaikki meni tosi nopeesti. En itte mitenkään erityisesti ettiny suomalaista/puoliksi suomalaista perhettä, mutta kun semmonen sattu ottamaan yhteyttä niin mikäs siinä.

    Mutta siis niin, mun kokemuksen mukaan tuo sivusto oli hyvä (oli pari muutaki perhettä joihin sitä kautta olin yhteydessä). Facebookissa on kans semmonen ryhmä kuin "Suomalainen au pair/finnish au pair" eli sieltäki voi tietysti kysellä nimenomaan suomalaisia perheitä ja löytää myös seinältä ilmotuksia semmosista perheistä jotka tarttis au pairia.

    Ja sitten ihan vaan sillain kannattaa olla avoin, laittaa paljon tekstiä (mutta ei liikaa) jossa kertoo ittestään jne. Jos haluut kysellä lisää, niin saa mulle kans laittaa sähköpostia (emmesyys@gmail.com), rakastan höpöttää turhuuksiakin mun au pair -ajoista. :D

    VastaaPoista
  3. Ihana toi video, tosi kiva mieli tuli kattoessa, nii hyväntuulinen musakin. :) Ja suloset lapset!

    VastaaPoista