2. heinäkuuta 2013

Kesällä on tullut tehtyä paljon postia. Swappeja, oikeita snailmaileja. Olen myös saanut monia tosi ihana juttuja takaisin. On jotenkin ihanaa olla yhteydessä ihan vieraisiin ihmisiin toiselta puolen maailmaa. On myös jännää että toisiin syntyy ihan erilainen yhteys kun toisiin ja niille haluaa vain lähettää postia heti takaisin. 


On aina ihanaa viedä postiin iso kasa kirjeitä/paketteja/kortteja kun tietää että niiden vastaanottajat ilahtuu niistä niin paljon. Itselle tulee myös hyvä mieli kun saakin tehtyä jotakin kaunista jonka sitten saa antaa jollekin joka sitä odottaa. Saa tehdä pieniä yksityiskohtia, liimailla tarroja ja koristella kirjekuorien nurkkia.

Alla olevassa kuvassa myös aamukahvini joihin olen ikävä kyllä kehittämässä jonkinlaisen riippuvuussuhteen. Ajattelin myös tehdä semmoisen postauksen johon laitan kaikki kesän aikana kertyneet Starbucks-kuvat. 


On myös ihanaa saada takaisin niin yksityiskohtaisia paketteja. Semmoisia mihin on liimailtu tarroja ja kuvia, mitkä on koristeltu hienosti ja paketoitu vaikka jokainen pieni juttu erikseen. Silloin tuntuu että se ihminen maailman toisella puolen on ajatellut juuri minua ja halunnut ilahduttaa. Ihan niinkun minäkin olen ajatellut ja halunnut ilahduttaa juuri sitä. 


Välillä musta tuntuu että mieli myllertää tosi paljon, mutta sitten kun kirjottaa pari korttia ihmisille jotka on ihan perfect strangers minulle niin johan on olo paljon selkeämpi. Ja nyt haluaisinkin kirjottaa kortin tai kirjeen jollekin teistä jotka tätä lukee. Laittakaa siis minulle sähköpostia osoitteeseen 
emmesyys@gmail.com 
ja kertokaa oma osotteenne ja vaikka että oisko kortti vai kirje kivempi. Minä odottelen innolla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti