1. elokuuta 2013

Olen palannut Suomeen, ja Norjakuvia tulee varmasti edes muutama lisää sitten kun saan ne vaan jonkinlaiseen järjestykseen koneellani ja siirrettyä muutenkin kameralta pois, siinä kun oli jotakin häikkää. Kysymyspostauksesta olen jo suurimpaan osaan kysymyksiänne myös vastaillut, ja niimpä sekin ilmestynee tänne aika pian.

Mutta nyt aattelin kuitenkin kertoa teille oikein ilostuksen aiheen! Ei mitään suurta taikka mullistavaa, mutta kai ne kaikki pienet jutut on jollakin tapaa juuri niitä tärkeimpiä. 

Me lähdettiin tänään äidin ja Jennan kanssa kohti Tuusulaa, koska siellä sijaitsee äidin suosikkikirppis - ja varmaan tätä nykyä minunkin, tai ainaskin yksi niistä. Tarkoituksena oli oikeastaan löytää kaikkea sopivaa äidille vaatteiksi teemahäihin joihin se on menossa, mutta samalla aattelin pitää silmät auki myös ihan semmosia omia lyötöjä varten, tietenkin. Varsinkin kun tällä viikolla oon yrittäny löytää uutta paitaa tai muutakin vaatekaapin piristystä ihan "oikeista" kaupoista, mutta mitään ostettavaa ei oo tullu vastaan. 

Niimpä jaan teidän kanssa tämän seuraavan kuvan, vaikka aika harvoimpa tänne mitään vaatekuvia tai semmosia pistän kun en usko että mun vaatteet vois olla niin kiinnostava asia verrattuna kaikkeen muuhun. Kuitenkin, kattokaa nyt miten kivoja juttuja löysin!


Punaiset ihan oikeat Converse-tennarit, ihan täydellisen kokoinen ja muotoinen ja värinen käpertymisvillatakki, ehkä söpöimmät syksy-/talvikengät ikinä (etenki ku niissä on pinkit nauhat) sekä kukallinen tunika ja ruskea hame. Usein ei löydy näin paljon kivoja juttuja jotka ois vielä mun kokosia, tosin nääkin kaikki tuota hametta lukuun ottamatta taitaa olla poimittu samasta pöydästä! Kyseessä siis joku samanoloinen ja -kokoinen tyyppi kun minä.

En tiiä, halusin vaan kertoa teille että oi että kirppikset on ihania! Ainaski mulle joka tunnun löytävän sieltä paremmin vaatteita kun uutena kaupoista. Eikä hinnat yleensä todellakaan päätä huimaa, nämä kaikki maksoi yhteensä alle 30 euroa, ja eniten hintaa oli noilla punaisilla kengillä (ne maksoi 12 euroa, mutta ajattelin että voin kuitenkin ostaa ne koska uutena hintaa ois se yli 70 euroa ja nämä on ihan uudenveroisessa kunnossa). 
 
Oon nyt ihan superiloinen näistä, ja haluan että tulee semmoinen päivä kun lähden johonkin pois kotoa että saan yhdistellä näitä mun muiden vaatteiden kanssa ja näyttää kivalta! Odotan myös syksyn kirpeitä ilmoja että saan käpertyä tuohon villatakkiin ja laittaa nuo ruskeat töppöskengät jalkaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti