31. toukokuuta 2014

Kesäloma alkoi keskiviikkona, ja me matkustettiin Vantaalle. Mun lomailu ei tosin jatku enää maanantaita pitempään, koska työssäoppi kutsuu. Ei myöskään tunnu yhtään kesältä - on niin kylmää ja sateista. Mua ei kyllä haittaa, antaa vaan olla kylmä vaikka koko kesän mun puolesta kunhan on valoisaa! 


Me vietettiin tänään aikaa Milan kanssa, se on kasvanut tosi paljon, ja se on vaan niin suloinen ja ihana. Tiistaina vietetään sen 4-vuotissynttäreitä.  


Selailin myös omia lapsuuskuvia, en tosin kauaa, mutta jotenkin semmoiset muistelut kuuluu kuitenkin täällä olemiseen. Alla olevassa kuvassa ollaan minä ja äiti. 


Tämän illan projektiksi muodostui mikäpä muukaan kuin jokin hamstereihin liittyvä. Haettiin tuollainen suuri asumus meidän yhdelle vauvalle, ja nyt Jenna askartelee siitä täysin varmasti hamsterinpitävää. 


Oikeastaan ei ole kovinkaan paljon sanottavaa. Olen taas alkanut kirjoittaa päiväkirjaa. Se on ruskea ja siinä on kultainen elefantti kannessa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti