26. syyskuuta 2014

Selailin vanhoja puhelimella otettuja kuvia, ja vastaan tuli yllättävän paljon peilivaatekuvia. Napsin niitä aina jos haluan lähettää jollekin kuvan että missä menen/miltä näytän/sopiiko nää vaatteet/tuntuuettänäytänkamalalta jne. Joten on niitä jonkun verran kertyny. Osa vähemmän ja osa enemmän laadukkaita. 

Mun blogi ei oo mikään vaateblogi, tai semmoinen missä jakaisin asukuvia, mutta on tällanen nyt kerran kiva tehdä kuitenkin. En oo mikään todellakaan muotitietoinen tapaus, suurin osa mun vaatteista on kirppiksiltä ja loput sitten yleensä sieltä mistä saa halvalla. En kuitenkaan kaupasta oikeen meinaa löytää mitään ostamisen arvoista, kun hinnat on moninkertaiset kirppishintoihin nähden, joten vaatteet jää siks yleensä kauppaan ja lähden mieluummin kirppiskierrokselle ja löydän jotain enemmän mun tyylistä.

Kai mun tyylikin on vähän vaihdellut vuosien varrella. Yläasteen mustan angstikauden ja sen jälkeen yliampuvan hippityylin jälkeen musta on tullut verrattaen aika normaalin näköinen. Ostan vaatteita jotka tuntuu kivoilta ja näyttää mun silmään mukavilta, ja jotka ennen kaikkea on sopivia. Tykkään kerrospukeutumisesta, ja mulla on lähes poikkeuksetta aina huivi kaulassa. Punaiset hiukset mulla on ollut jo vuosia, vaikka pituus kovasti vaihteleekin. Myös villasukat on aika yleinen vaatekappale, joskaan ei yleensä kesällä. En käytä kenkiä joissa on minkäänlaista korkoa, ja tykkään pitää mieluummin takkeja, neuleita ja huppareita auki kun kiinni. Hiusten pitää olla aina vähän sotkussa enkä mä meikkaa ollenkaan, en omista edes yhtäkään meikkiä (ellei kynsilakkoja lasketa). Tykkään värikkäistä vaatteista, tai ehkä semmosista aika luonnonläheisen värisistä. Nykyään käytän kyllä jo hieman mustaakin. Ehkä nuo on semmosia mulle hyvin ominaisia ulkonäköön liittyviä juttuja. 

En tiiä pitäiskö mun selostaa jokaisesta lisäämästäni kuvasta/vaatekokonaisuudesta jotain. Ehkä mä kerron aina lyhyesti jos muistan mihin oon ees ollut matkalla. 

Ensimmäisessä kuvassa oon ehkä ollu menossa kaupungille/kouluun. Ei sen tarkempaa muistikuvaa kyllä, tuo hame oli uus ja testasin että tuunko sitä käyttäneeksi hameena. Nyt se on kaapin perällä ja mietin että siitä sais kyllä kivan huivin. 

Toka kuva on kun lähin kerran kävellen kauppaan. Siellä sato vettä niin laitoin tuulitakin päälle. Ja jopa lenkkarit jalkaan. Aika harvinainen näky siis. 

Viimenen kuva on otettu koulusta. Ehkä aika perus vaatteet mulle, joku pitempien hameiden kausi oli yhdessä välissä viime keväänä. 


Ensimmäinen kuva on joku kesäkuva koska hiukset on niin kamalan näköiset eikä mulla oo ees huivia kaulassa kun on ollut niin kuuma että se on päässyt hartioille. Hyi kun puistattaa ees katsoa tuota kuvaa, inhoon kesähelteitä. 

Toinen kuva on lapsuudenkodista Vantaalta (niitä luvassa enemmänkin, taustasta tunnistaa), oltiin lähdössä yksiin ylioppilasjuhliin. Mun käsitys juhlavaatteista ei oikeen eroa mitenkään siitä mitä normaalisti puen päälleni. 

Kolmas kuva on työssäoppimispaikan hissistä, näköjään on kaunis sininen avainnauhakin kädessä. Alkukesä oli kylmä, aamusin sai jopa ihan pitää hupparia kun oli niin kylmä! Semmosesta kesästä tykkäisin. On myös ikävä pitkiä hiuksia ja sivuponnareita. 


Alla sitten ensimmäinen kuva sekin työssäoppimispaikan hissistä. Kesällä on niin ärsyttävää kun otsahiukset on aina ihan huonosti jos on kuuma! 

Toinen kuva on vähäsen vanhempi, siinä on mun rakkausneule, aivan täydellinen vaatekappale koleina päivinä. Ja voi että noita hiuksia on ikävä, haluan taas saada nutturan. 

Viimeinen kuva on äidin luota, hienosti muodostaa kuulokkeiden johto mulle viikset... 


Ensimmäinen kuva on kamalan huonolaatuinen, se on otettu Jennan edellisestä asunnosta. Oon siinä varmaan lähössä kouluun kahvikuppi kourassa. Taitaa olla aika lähelle vuosi sitten, ennen kuin muutettiin omaan kotiin. 

Toinen kuva on Vantaalta. Hienot yökkärihousut ja sillain, ja vielä hamsterikin sylissä. Yökkärihousut on aivan liian aliarvostettuja mun mielestä, jos kehtaisin ja viittisin ja kokisin sen sopivaksi niin käyttäsin yökkärihousuja varmaan koulussa ja töissäkin. Jotain maailman mukavinta ja söpöintä. 

Kolmas kuva on yhtenä retkipäivänä viime kesänä otettu. Ei ollut vielä kovin lämmin, ainaskaan tuosta tuplahuivista päätellen. 


En oo ihan varma millon ensimmäinen kuva on otettu, mutta kaiketi oon ehkä lähdössä kouluun siinä. Oiskohan viime keväänä. Tai sit viime syksynä. 

Keskimmäinen kuva on aika uusi, kuten hiusten pituudestakin voi päätellä. Kouluun lähdössä siinäkin. 

Viimeinen kuva on vähän random, oltiin lähdössä yhden ystävän luokse kylään. Parhaat liilat yökkärihousut joita ei tosin viitti koulussa käyttää ja jotka on ehkä oikeesti aika rumat, mutta mun mielestä ihan täydelliset. 


Ensimmäisessä kuvassa en oo näemmä vielä kerennyt laittamaan hiuksia kun ne näyttää tuolta. Joku aamu kouluun lähdössä varmaan tuossa kuvassa, luulisin. 

En muista millon toka kuva on otettu, mutta on siitä ehkä jo aikaa. Joulun jälkeen joka tapauksessa, sen voi päätellä noista puhelimen kuorista. Ehkä taas kouluun lähdössä, kun on laukkukin olalla. 

Vika kuva oli eräänä iltana kun lähdettiin kauppaan. Yökkärihousut taas kunniaan, ne on parhaat kauppahousut! 


Joten semmosia. Ei nyt ehkä niin kiinnostavia, mutta kuitenkin. En tiiä oliko järin kiinnostavaa katsella mun vaatekuvia tai lukea höpsöjä höpötyksiä, mutta joskus tällaistakin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti