12. toukokuuta 2015

Viimeksi jonkinmoisen asupostauksen julkaistuani ajattelin että ei kyllä enää, mutta nyt olen tekemässä tällaista taas. Kuvat on melkoisen kamalaa puhelinlaatua huonossa valaistuksessa meidän eteisen peilistä. On ihan sama minkä kattovalon laittaa päälle, valo tulee kuitenkin takaa ja tekee kuvista aika huonoja. Jotenkin mulle on kuitenkin muodostunut tavaksi napata itsestäni kuvia ennen kuin lähden töihin/kouluun, ja kun niitä taas oli muutama kertynyt niin päätin että kai niitä sitten voi julkaistakin vaikka taas. 

Se on pakko sanoa että mun tyyli, jos sellaista onkaan, on muuttunut astetta tylsemmäksi. Joko oon kasvamassa aikuiseksi tai sitten harmaa kevät on tehnyt tehtävänsä. Tai molempia. Välillä ihan ihmetyn siitä miten normaalilta näytän ja miten hillityn värisiä mun vaatteet on. Ja siitäkin ihmetyn kerta toisensa jälkeen etten välttämättä pidä sitä huonona asiana. 

Ensimmäisessä kuvakolmikossa on keskellä yksi uudempi kuva, sen tunnistaa puhelimen kuorista. Ensimmäisessä ja toisessa kuvassa näytän vielä ihan itteltäni, ja tällä hetkellä ehkä yksi mukavimmista ja helpoimmista asukokonaisuuksista onkin jotkut farkuntyyppiset (tai sammarit), joku mekko/tunika, neule tai muu vastaava (mielellään pitkä ja liehuva) sekä kaulaan tietenkin huivi. Aina. Viimeinen kuva on kyllä ihan äärimmäisyyksiin menevä jo, en mä tuolta näytä ikinä. Siis oikeesti; siniset farkut, musta paita ja harmaa neule, huivikin puuttuu. Ei yhtään minua. Siksi varmaan otinkin kuvan. Sentään sateenkaarenkirjavat villasukat! 


Hienosti onnistuin laittamaan samaan kuvaan kaksi semmoista otosta joissa mulla on sama paita/tunikasysteemi päällä. Se on mahdottoman mukava ja ihanan mallinen, väri ei kyllä ole yhtään mua, mutta olen koittanut antaa sen olla häiritsemättä. Joskus onnistuu ja joskus ei. Nyt kun näitä kuvia kattoo niin vois kyllä ehkä harkita tuon vaatekappaleen siirtämistä yöpukukäyttöön. Keskimmäinen kuva on sekin kyllä tyylikkyyden multihuipentuma... Lähdin lähikauppaan yökkärit jalassa ja tuulitakki (vaikka se toki onkin aika ihana!) päällä kun en jaksanut vaihtaa niitä poiskaan. Kertoopahan jotain totuudenmukaista, sillä ei mulla kotona ole ikinä mitään kunnollisia vaatteita päällä. Siltä seisomalta kun pääsen kotiin niin vaihdan päälle yöpuvun. 


Viimeiset kuvat on niitä uusimpia, vasemmanpuoleinen itse asiassa ihan tältä päivältä. Supertavallinen tyyli on palannut, mutta kyllähän raitapaita ja kivasti solmittu huivi aina jotakin pelastaa? Niin ja punaiset hiukset. Keskimmäinen kuva on jotain sellaista minkä koen minuksi mutta miltä silti harmillisen harvoin näytän. Tuo mekko on ollut mulla vuosia ja siinä on monta super gluen aiheuttamaa reikää, mutta se on silti kovin ihana. Ja siinä on taskut. Niin, tuollaiselta mun kuuluisi näyttää. Värikkäältä ja mekkoselta hippiäiseltä. Ehkä taas kesällä. 


Viimeisimmät kaksi kuvaa ei ole peilikuvia, siksi ne nyt on tässä ihan niinkun kahdestaan. Ensimmäisen ottamisesta on jo aikaa, siinä sataa lunta yhtenä päivänä kun me mentiin kirppikselle. Ehkä joskus maaliskuussa jos pitäisi veikata. Korkeintaan huhtikuun alussa. Toinen kuva onkin sitten otettu tänään kun löysin kivan laukun kirppikseltä, että sikäli nämä kuvat nyt ainaskin liittyy toisiinsa. Tuo vihreä maiharitakki on aika rikkinäinen, se on palvellut mun käytössä kesät talvet varmaan kasiluokasta saakka. Sitä ennen sen on omistanut äiti ehkä pari vuosikymmentä ja sitäkin ennen se on ostettu käytettynä armeijakaupasta. Toki hihansuut on täysin rispaantuneet, mutta tuosta takista en kyllä luovu varmaan ikinä. Se on täydellinen. 


Tulipas turha postaus. 

2 kommenttia:

  1. Hippilookki oli tietenkin paras! En muista olenko mahtanut kommentoida ennen, mutta sulla on kiva blogi! Samaan aikaan tosi aurinkoinen ja hyvällä tavalla arkinen. :)

    VastaaPoista