27. heinäkuuta 2015

Perustin sukkablogin. Tai no, käsityöblogihan se kai on, mutta suurin osa mun käsitöistä on sukkia, joten... Sinne pääsee t ä s t ä


Oikeastaan olin ajatellut jo useamman kuukauden että joskus mä vielä sellaisen tällaisen perustan, että olisi jotenkin kiva höpötellä johonkin omista käsitöistä, vaikka niiden tekeminen onkin aika kausiluontoista. Joskus innostaa ja joskus ei. Niitä on myös kiva kuvata, mutta en kuitenkaan halua täyttää tätä blogia sukkahöpinällä vaikken kamalasti tämän blogin aihepiiriä olekaan rajannut. 


Välillä mietin tämän blogin kohtaloa muutenkin. Kannattaako tätä kirjoittaa? Onhan mulla ollut aika hiljaisia vuosia välillä, mutta toisinaan tuntuu niin hyvältä ja helpottavalta höpötellä tänne juttuja, ja tuntuu kivalta että on paikka missä voi julkaista omia kuvia. Jakaa omaa elämää, edes itselleen muistutukseksi sitten joskus parin vuoden päähän. Joten täällä tämä pysyy, en varmaan osaisi olla ilmankaan tätä. Ja olenhan mä nyt taas vähän onneksi ryhdistäytynyt ja jopa kirjoittanut muutaman lauseen silloin tällöin! 


1 kommentti: