13. heinäkuuta 2015

Vähän huonosti koostettu kollaasi ja huonolaatuinenkin. Mutta tänään löytyi paljon kuvia ja vaikka se ehkä on vähän hassua niin halusin jakaa nämä täällä kuitenkin. Ensimmäinen kuva on otettu kun olin tokaluokalla ja viimeinen on lukiosta. Vuoden 2007 kuva on rippikuva, koska ysiluokan koulukuvia ei löytynyt tai ehkä niitä ei vaan ollut jäljellä enää. Harmi, se oli yksi mun kivoimmista koulukuvista. 


Jotenkin sitä miettii että ompa ollut matka... Ja vielä se vaan jatkuu. 

4 kommenttia:

  1. Kun muutin kuukausi sitten löysin kätköistäni kirjeitä ja pienen rasian aarteineen, rasia on joka kerta yhtä ihana avata kuin silloinkin kun sen sinulta sain! Halauksia, toivottavasti nähdään vielä, ennemmin tai myöhemmin! Olet suloinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, miksi mä en keksi kuka olet, varmaan pitäisi. Joten: kuka olet? Toivottavasti nähdään kuitenkin, en tiedä missä olet, mutta minä olen Kuopiossa ja kaipaan kovasti ihmisiä.

      Poista
  2. Eräs tyttö vain, tyttö joka sai kerran auringonlaskun ja tyttö jonka kanssa kävelit läpi porvoon nähden vain vilauksia ja tyttö joka on ollut täsmälleen samassa tilanteessa kuin sinäkin nyt. Arvaat varmasti jo :)

    VastaaPoista