4. elokuuta 2015

Mun varmasti täytyy palata esittelemään mun uutta ihanaa pyörää vielä ihan kunnollisten kameravalokuvien kera jahka pyörä on saatu ihan lopulliseen kuntoonsa tai ainaskin lähelle. Halusin kuitenkin pienesti tulla hehkuttamaan jo ennen sitä. 

Tänään tulin kotiin mummulasta. Puhuin lomaretkeni aikana, että yksi tulevaisuuden hankinnoistani on polkupyörä. Sillä pääsee kauppaan, kaverille ja töihin. Ja retkelle, valokuvaamaan. Eilen illalla mummulan seinustalta löytyikin sitten mulle sopiva pyörä, ja tänä aamuna keksittiin että senhän taitaa jopa saada reissuun mukaan jo nyt. Ja niin me pyörän kanssa kotiuduttiin Kuopioon tänään. 

Kerkesin vähän pestä pyykkiä ja astioita ja siistiä kotia ja purkaa laukun, ja sitten päätin lähteä minun ja pyörän ensimmäiselle retkelle. Se vei kohti kauppakeskusta, tarvitsin pyörään lukon että kauppareissut ylipäätään olisi mahdollisia. Pyörässä ollut kello ei toiminut joten ostin uuden. Ja ajattelin että olen vihdoinkin edes vähän aikuinen ja ostin myös kypärän. Taisi olla ensimmäinen kerta kun vapaaehtoisesti semmoisen ihan itse halusin hankkia. Enää ei taida olla sen teinikapinan aika että pyöräillään ilman kypärää. Nyt on se päiväkotitätiaika kun käytetään kypärää mutta laitetaan pinnoihin söpöt helmet. 

Ei mun ajotahti ehkä päätä huimaa, mutta ajoin kuitenkin kymmenen kilometriä. Meni siihen aikaakin kun välillä piti pysähtyä ottamaan kuvia ja muuten vaan olemaan, mutta ei kai tuolla nyt liene niin paljon väliä. Mä en ole koskaan tykännyt pyöräilystä, enkä liikunnasta ihan hirveästi ylipäätään, joten nyt sain ihan uuden elämyksen ja kokemuksen ja älynväläyksen kun kotiin tullessa oli niin hyvä ja onnellinen olo. 

Oman suihkun kautta yöpuku päällä istumaan omaan nojatuoliin ja neulomaan sukkaa, parhautta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti