6. elokuuta 2015

Olen tänään siivonnut monta tuntia, siis tosi monta. Tehnyt tästä ihan minun omaa kotia. Nyt täällä alkaa olla viihtyisää ja siistiä, mutta tyydytään silti vaan pieniin blogimaisiin yksityiskohtiin. Näköjään ne kaikki vielä sattuu olemaan yläkerrasta. 

Keittiöön sain uuden ihanan pöydän ja mulle jäi kaksi vanhaa vihreää tuolia. Onneksi löytyi uudet kivat myös, voi miten tykkään niistä. Hyllylle päätyi värikkäitä purkkeja (ja hylly päätyi vihdoin seinälle). Lamppuna ihana Nuuskamuikkusen hattu. Keittiö on suuri suosikki tällä hetkellä. 


Mummu ja pappa osti mulle kellon. Vitsailtiin että tuosta kyllä näkee vielä vanhanakin katsoa aikaa kun numerot on niin suuret ja selkeät. Ajattelen näköjään aika pitkälle tulevaisuuteen. Vahingossa. 


Nauratti kun tajusin että kyllä ainaskin tästä hyllynpäällisestä tajuaa että tänään ja viime yönä on tullut haettua inspiraatiota Pinterestistä. Mulla on siellä oma Home-niminen taulu jos joku muukin haluaa hakea inspiraatiota nimenomaan kotijuttuihin. 


Rappusissa on hauska hylly ja siihen oli hauska keksiä laitettavia asioita. Käpy on Kaliforniasta, se oli Rudolfin mielestä ainaskin silloin "vain medium". Mun mielestä se on aika iso. 


Siivoaminen väsyttää, mutta tämä on kyllä sellasta superonnellista väsymystä. On niin siistiä, olen kuurannut ja jynssännyt tosi monta paikkaa, imuroinut, järjestellyt, ideoinut... Yksi ihana asia on myös keittiön seinälle päätynyt maailmankartta, mutta en nyt oikein voinut ottaa siitä kuvaa kun sen alla on pahvilaatikoita rumasti ja halusin että nämä on tällaisia nättejä kuvia. 

Siivosin myös pihan, nyt vaan on liian pimeää ottaa siellä kuvia. Ehkä joku toinen päivä. 

Siistissä kodissa on hyvä olla. Maanantaina alkaa työt, apua. Töidenalkusiivous. Uudenalkusiivous. Jännittää. 

4 kommenttia:

  1. Heip! Kyllä vaan virkistää kun oma kotikolo alkaa olla itsensä näköinen! <3 Kovasti tsemppiä töiden aloitukseen ja ja. Hyvin kaikki menee varmasti kun olet noin ihana ihminen, luulisi että saat vastakaikunakin vain ihanuutta. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä oikeesti virkistää, jotenkin on inspiraatiota ollakin ihan eri tavalla, tai jotenkin. Mä kyllä silti ootan töitten alkua ja olen innoissani siitä vaikka jänskättääkin kamalasti. Vaikea tajuta että enää viikonloppu ja sitten töihin, hui hui!

      Poista