25. marraskuuta 2015

Tuntuu hassulta. Olen lauantaina muuttamassa asuntoon joka on ihan mun unelmien koti. Semmoinen mistä olen haaveillut aina kun olen ajatellut että mulla joskus olisi oma koti. En vaan koskaan uskonut että mulla olisi omaa kotia ihan yksin. Onhan mulla tämä koti ollut yksin jo monta kuukautta, mutta se on eri asia. 


On aika tyhjää kun sohva ja jättinojatuoli lähti, ja sen takia tuntuu aika hassulta olla täällä. Onneksi jäljellä on enää kolme yötä. Lauantain ja sunnuntain välinen yö on jo uudessa kodissa. Siellä mua odottaa kaunis rappukäytävä, leveät ikkunalaudat ja söpö ovikello. Koti. 


Ylläoleva kuva näyttää ehkä vähän totuudenmukaisemmin miltä täällä oikeesti näyttää juuri nyt. Kamala kaaos. Vaikea elää tämän keskellä. Yritän ajatella ettei kauaa enää. 

2 kommenttia:

  1. Virikkeellinen ja stimuloiva ympäristö aka kaaos, sun valinta;)

    VastaaPoista
  2. Toivon sulle hymyileviä auttajia muuttoon ja voimia siirtämään kotisi uuteen paikkaan ! :)

    VastaaPoista