1. joulukuuta 2015

Pieniä kurkkauskuvia uuteen kotiin. Ei sen ihmeempiä, mutta jotain nyt kummiskin. Ikkunalaudasta on kaksi kuvaa, mutta onhan nyt leveät ikkunalaudat ihan tosi kuvaamisen arvoisetkin! 


Tekisi mieli laittaa joulukoristeita mutta en ole vielä keksinyt että mitä ne semmoiset koristeet olisi mitä oikeesti haluaisin laittaa näytille. Ainaskin aion hakea ulkoa oksan söpöille pienille joulupalloille. Jouluvalotkin pistin roikkumaan, mutta ne on siinä varmaan ympäri vuoden. Pöydällä on karkkia kipossa, ehkä sekin on tavallaan joulukoriste. Ja paljon kynttilöitä, niitä kyllä poltan aina. 



Olen niin ihastunut tähän uuteen kotiin etten ollenkaan illalla malttaisi mennä nukkumaan ja laittaa silmiä kiinni kun haluaisin vain koko aika katsella ympärilleni. Mutta mun sänkykin on kyllä ihanasti makuuhuoneeen perällä hyllykön takana, siellä tuntee olevansa turvassa ja jotenkin siellä on niin kotoisaa. Jos tämä blogi olisi norjaksi niin sanoisin että siellä on koselig. Tämä koko koti on koselig. Se on semmoinen sana mitä en ihan äkkiä osaakaan selittää. 


Otin kuvan myös jostain niin höpsöstä kuin astiakaapista. Mutta kun se on niin söpö ja värikäs, tai siis sen sisältö on. Mulla on ehkä maailman pienin keittiö, jos se ois vielä vähän pienempi niin ei siellä varmaan mahtuis ees kääntymään. Mutta ei se mua haittaa, tämä koti on ihan vaan minulle ja keittiö on juuri sopivan pikkuinen mun olemattomille kokkaustaidoille. 


Tuntuu niin ihanalta olla kotona. Ihan oikeasti kotona. 

3 kommenttia:

  1. Oh, näyttää tosi kivalta!
    Mahtaa olla aika ihana tuo tunne kodista, itse vielä sitä tässä etsiskelen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä täällä näyttää kivalta, tuntui vain ettei oikein saa kuviin edes sitä tunnelmaa minkä haluaisi. Mä olen kyllä niin onnellinen nyt kun tuntuu kodilta. Pitkään yritin vanhasta kodista tehdä omaa kotiani, mutta ei siitä koskaan oikein kyllä semmoista tullut.

      Poista