4. huhtikuuta 2016

Olen tänään istunut koko päivän kipeänä kotona, ja se on ihan kauhean tylsää. Päätin siis alkaa maalaamaan. Maalaamisesta on tullut mulle tämän kevään aikana tosi tärkeä juttu, vaikka aina olen siitä tykännyt kyllä. Pitkälti se johtuu siitä että kävin aivan ihanan maalauskurssin nyt keväällä, ja sain sieltä niin paljon uutta intoa ja iloa maalamiseen ja tekemiseen. Tällaisia revontulimaailmoja siis tänään. 


Musiikiksi valikoitui Ella Lymin Mulle käy ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä että se oli nätti, sopivan mittainen ja olen kuunnellut sitä paljon viime aikoina. 

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Jotakin lumoavaa siinä on kun näkee kun joku maalaa/piirtää/värittää!

      Poista
  2. Moikka! Onko sulla Skypeä tai jotain muuta vastaavaa, mistä teikäläisen tavottaisi?

    VastaaPoista
  3. Oih, rakastan sun kirjoitustyyliä ihan koko sydämmestäni❤ ja miten upea maalaus...? Oisko susta vaikka kirjailijaksi, kuvittaisit itse kijojen kuvat.
    Ehkä vain haaveilen tästä :D
    Jatka kirjoittamista just samalla tavalla, minä lueskelen näitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihana kuulla, kiitos! Musta ois ihana vaikka kirjottaa ja kuvittaa lastenkirjoja mut en tiiä oisko musta siihen kuitenkaan... Ehkä joskus vielä. Tai sit semmosia aikuisten lastenkirjoja tavallaan, hih.

      Poista
    2. Voi kuule, kyllä ihan varmasti sinusta olisi siihen! Sitten kun tuntuu hyvältä ajatukselta, niin sitten. Älä kuitenkaan ole itseesi kohtaan liian vaativa, musta sinusta olisi jo nyt ainesta kirjojen kirjoittamiseen ja kuvittamiseen! :)

      Poista
    3. Mä taidan olla just vähän semmonen - liian vaativa itteäni kohtaan.

      Poista